پیام رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان به مناسبت فرار رسیدن سالروز فتح خرمشهر

در تاریخ ملت ها، لحظات و مراحل بسیار سخت و شیرینی وجود دارد که یادآوری آن لحظات و مراحل، حس شجاعت و غرور و عزت یک ملت را احیا و یادآوری می نماید.

یکی از این لحظات که یادآور عزت و غرور ملت ایران است، لحظه ای است که در ساعت ۳ بعدازظهر سوم خرداد ۱۳۶۱ مجری صدای جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: «شنوندگان عزیز توجه فرمایید! خرمشهر، شهر خون آزاد شد» و سرانجام تقدیس استقامت و ایمان، اسطوره مقاومت و پایمردی، شهر شهیدان شاهد، شهری که برگ برگ نخل هایش کتاب جاودان رزم پر شکوه دلاور مردان نستوه ماست بر فاتحان غرورآفرین اسلام، آغوش گشود و گام های استوار سلحشوران سرافراز و پیروز را برگستره خون رنگ خویش پذیرا شد.

نام یاد شهیدان و ایثارگرانی را که طومار فتنه حرامیان تجاوزپیشه بعث را در خطه خونین، خونین شهر فرو بستند و حدیث پایمردی و استقامت یاوران خمینی را بر تارک افتخارات این امت بیدار به رنگ سرخ خون رقم زدند را گرامی می داریم و به رو پر فتوح همه شهیدان و امام شهیدان دورد و سلام می فرستیم.

سلام و درود بر شهر خون و شهادت، خونین شهر، سلام و درود بر فاتحان غرورآفرین اسلام، سلام و درود بی پایان بر امت شهید پرور ایران.

در خاتمه ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و در آستانه عید سعید فطر، فرار رسیدن عید عبادت و بندگی، عید سعید فطر را به محضر همه سهامداران ایثارگر شرکت سپاد خراسان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با احترام
محمد رضا دیمه کار – ۱۳۹۹/۰۳/۰۳

iran 728x1030 - پیام رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان به مناسبت فرار رسیدن سالروز فتح خرمشهر

 

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =