مدیرعامل شرکت سپاد: کلید رونق مجتمع ها در دست کسبه و فعالان بازار ها است

p1 1030x1030 - مدیرعامل شرکت سپاد: کلید رونق مجتمع ها در دست کسبه و فعالان بازار ها است

در نشست صمیمی مدیرعامل سپاد با جمعی از کسبه و اعضای شورای بازار مجتمع تجاری الماس شرق تاکید شد:

کلید رونق مجتمع ها در دست کسبه و فعالان بازار ها است

طی نشست صمیمی مدیرعامل، مدیر املاک و مدیرمالی شرکت سپاد با جمعی از کسبه مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق، شورای بازار و مدیر این مجتمع ضمن بررسی وضعیت فعلی بازار به ارائه پیشنهاد ها و گفتگو پیرامون برون رفت از شرایط بوجود آمده با توجه به بیماری کرونا پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سپاد در این جلسه با اشاره به تعاملات و تفاهم های صورت گرفته با مدیریت شهری مشهد بیان داشت: سپاد نقش خود را به عنوان یک مجموعه تاثیر گذار در افزایش رونق منطقه و رفع برخی از مشکلات ترافیکی و اجتماعی بدرسی ایفا نموده و تا کنون دستآورده های مناسبی را در این زمینه کسب کرده است.

وی افزود: از اقدامات مهم ترافیکی منطقه تجاری گردشگری سپاد می توان به افتتاح دوربرگردان 100 متری حدفاصل میدان خیام تا میدان ابوطالب در بهمن ماه سال گذشته و همچنین تعریض بلوار ابوطالب شمالی و احداث پل غیر همسطح ابوطالب تا پایان سال جاری اشاره کرد که نقش بسزایی در افزایش حضور زائران و مردم عزیز مشهد در منطقه خواهد داشت.

دکتر هوشنگ نژاد در ادامه به رفع تصرفات مسیل اسماعیل آباد اشاره کرد و اظهار داشت: بازآفرینی با ایجاد فضای سبز شهری و بهبود چشم انداز منطقه و همچنین ساماندهی و بهبود امنیت اجتماعی منطقه از برکات اجرای این طرح بوده که از سوی شهرداری محترم مشهد و مدیران شهری در دست اقدام است.

وی از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای رونق منطقه را حمایت از سرمایه گذاران و ایده های نو عنوان کرد و افزود: در حال حاضر اولین سینما ماشین مشهد در بهترین نقطه از منطقه تجاری گردشگری سپاد و جنب شهربازی مدرن قهرمانان برپا شده است و پیست کارتینگ و سایر جاذبه های گردشگری نیز در حال توسعه و برپایی در منطقه است.

مدیرعامل شرکت سپاد در پایان سخنان خود با بیان اینکه هر مجموعه در منطقه سپاد باید نقش خود را بدرستی ایفا نماید تصریح کرد: کلید رونق مجتمع ها در دست کسبه و بازاریان است و بایستی با ایجاد فضای رقابتی در مجتمع ها بتوانند مردم و مشتریان را به سمت خود جذب نمایند.

p2 1030x1030 - مدیرعامل شرکت سپاد: کلید رونق مجتمع ها در دست کسبه و فعالان بازار ها است

💠 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

🌐https://www.sepad.org
🔹https://sapp.ir/sepadco
🔹https://t.me/sepadco
🔹https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =