مدیرعامل شرکت سپاد اعلام کرد: جهش چند برابری انتفاع سهامداران از فروش اراضی انبارداری و صنعتی

123c4 - مدیرعامل شرکت سپاد اعلام کرد: جهش چند برابری انتفاع سهامداران از فروش اراضی انبارداری و صنعتی

مدیرعامل شرکت سپاد طی گزارشی از جهش چند برابری انتفاع سهامداران از فروش اراضی انبارداری و صنعتی خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا کنون با تدابیر صورت گرفته و تلاش مدیران و کارکنان این شرکت توانسته ایم به یکی از مطالبه های اصلی سهامداران که تسریع در فروش اراضی انباداری و صنعتی بوده است جامه عمل بپوشانیم.

به گزارش روابط عمومی سپاد، دکتر علیرضا هوشنگ نژاد در ادامه تشریح کرد: بخش مهمی از مطالبه سهامداران از مدیران این شرکت تسریع در فروش اراضی انبارداری و صنعتی بوده که در سال۹۱ بصورت مشاع به سهامداران واگذار شده و در حال حاضر به آمار مناسبی از فروش این اراضی دست یافته ایم.

وی افزود: از سال ۹۱ تا سال ۹۷ تنها ۱۳۲ قطعه با ارزش ۵۴ میلیارد تومان به فروش رسیده بود و با تلاش های صورت گرفته از ابتدای سال ۹۸ تا کنون تنها در مدت ۱۵ ماه ۱۳۱ قطعه دیگر از این اراضی به ارزش ۱۲۳ میلیارد تومان به فروش رسیده است.

مدیرعامل سپاد در ادامه افزود: میانگین انتفاع هر سهامدار حاصل از فروش اراضی انبارداری و صنعتی به ازای هر ۲۰ سهم در سال ۹۱ تنها ۹ میلیون تومان بوده و در سال ۹۹ این عدد به بیش از ۴۰ میلیون تومان رسیده که جهش چند برابری را تجربه نموده است.

وی این موفقیت را حاصل اتخاذ تلاش های درون و برون سازمانی گسترده توصیف کرد و افزود: تعامل با بخش های مختلف مدیریت شهری و حل مساله ترافیکی منطقه تجاری گردشگری سپاد و اتصال رینگ اصلی این منطقه به بلوار ابوطالب با بازگشایی آن و احداث پل غیرهمسطح ابوطالب علاوه بر اتخاذ تدابیر لازم و تلاش های مدیران و کارکنان خدوم، راهگشا بوده است.

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هشت =