ارزیابی جمعی از میهمانان حاضر در مراسم قرعه کشی تعیین اولویت فروش تعرفه اراضی تجاری

dd 1030x1030 - ارزیابی جمعی از میهمانان حاضر در مراسم قرعه کشی تعیین اولویت فروش تعرفه اراضی تجاری

قرعه کشی تعیین اولویت فروش تعرفه اراضی تجاری میان سهامداران متقاضی با حضور جمعی از مدعوین و میهمانان از جمله اعضای کارگروه مشورتی و وکلای سهامداران شرکت سپاد انجام شد و در طول جلسه برای شناخت حاضرین در جلسه از سیستم قرعه کشی به تناسب سوالات طرح شده، پاسخ های کافی و توضیحات لازم ارائه گردید.

در ادامه جهت آگاهی از میزان رضایت و نظرات ارزشمند میهمانان درخواست کردیم تا به ارائه دیدگاه ها و ارزیابی خود از این قرعه کشی بپردازند که در ادامه می خوانیم:

سردار علی اکبر گرمه ای: مراسم قرعی کشی خوب و بدون اشکال برگزار شد و آمادگی لازم در این زمینه وجود داشت اما به نظرم باید به سوالاتی که در ذهن سهامداران در قبال عدم شرکت برای فروش تعرفه یا حتی کسانی که شرکت کردند و موفق به فروش شدند یا نشدند پاسخ داد؛ از جمله اینکه آیا کسی که تعرفه اش را بفروش رسانده یا نه، آیا ضرر کرده اند؟ در صورتیکه کسی فروخته است به پولش نیاز داشته و کسی نفروخته، سرمایه اش را حفظ کرده تا در فرصت های بعدی بهره لازم را ببرد و این یعنی اینکه سهامداری ضرر نکرده است.

مهندس عباسعلی منزل آبادی: قرعه کشی سریع و راحتی بود و نظیر آن را در شرکت سپاد داشته ایم و توضیحاتی که مسئول آمار و انفورماتیک ارائه دادند کامل بود. در مجموع جلسه خوبی بود و آن را در راستای مصوبات هیئت مدیره و مجامع گذشته می دانم و هیچ مساله منفی را مشاهده نکردم و به نظرم حقی از کسی ضایع نشد.

علی اصغر عبداللهی: قرعه کشی به خوبی برگزار شد و همه ما در فضایی هستیم که به سلامت آن ایمان داریم و باید اعتماد سهامداران را ارج نهیم و همواره در حفظ شان بکوشیم. در این میان موضوعی که باید در قرعه کشی های بعدی در نظر گرفته شود و جای اشکال داشت این بود که شانس افراد بدون در نظر گرفتن میزان سهم و سرمایه شان در قرعه کشی یکسان بود. به عنوان مثال اگر فردی یک سهم داشت با فردی که یک هزار سهم داشت هردو یک شانس برای آنکه نامشان در اولویت قرار بگیرد داشتند و این موضوع باید به طور جدی مورد بررسی و در قرعه کشی های بعدی لحاظ گردد.

حسین امینی: کار خوبی با حضور مدیریت جدید سپاد انجام شد انجام قرعه کشی با حضور جمعی از نمایندگان سهامداران بود که یک اعتماد عمومی بیشتری را بوجود آورد و جا دارد از مدیرعامل و هیئت مدیره محترم تشکر ویژه داشته باشم. باید برای مراحل بعدی هم این روند ادامه داشته باشد و این اعتماد افزایش پیدا کند.

ddd 1030x1030 - ارزیابی جمعی از میهمانان حاضر در مراسم قرعه کشی تعیین اولویت فروش تعرفه اراضی تجاری

💠 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

🌐https://www.sepad.org
🔹https://sapp.ir/sepadco
🔹https://t.me/sepadco
🔹https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 2 =