اطلاعیه شماره 2 در جهت خدمت رسانی به عموم سهامداران شرکت سپاد خراسان

بااستعانت از درگاه الهی و استمداد از حضرت ولی عصر (عج)

در جهت خدمت رسانی به عموم سهامداران شرکت سپاد خراسان

• با مصوبه مجمع عمومی سالیانه صاحبان سهام در تاریخ 1398/3/23 مبنی بر واگذاری 10 قطعه از اراضی با کاربری تجاری به مساحت حدود 5/ 6 هکتار در قالب قرارداد صلح و تعرفه ، به سهامداران محترم شرکت سپاد انجام شد.

• 2 قطعه از این اراضی در سال1399 به مساحت 6362 مترمربع باقیمت کارشناسی به مبلغ بیش از بیست و دو میلیارد تومان به فروش رسید. با توجه به نوع قرارداد صلح این اراضی پس از جلسات متعدد کارشناسی و مشاوره های انجام شده، کلیات نحوه توزیع در جلسه هیئت مدیره به تصویب رسید.

• با توجه به کارشناسی کل 10 قطعه توسط کارشناسان رسمی دادگستری، تعداد 17166 تعرفه به این دو قطعه تعلق گرفته و پس از کسر هزینه های قانونی و انتقال مبلغ 000/ 700/ 12 ریال برای هر تعرفه تعیین گردید.

• از تاریخ 18/ 4/ 1399 تا تاریخ 22/ 4/ 1399 سهامدارانی که مایل به فروش تعرفه خود بودند ، از طریق پیامک و سایت شرکت ، به تعداد 2641 شخص حقیقی و حقوقی با تعداد 56254 سهم ، ثبت نام اولیه صورت پذیرفت که با استقبال 3/3 سهامداران مواجه شد .

• در روز پنجشنبه 26 تیرماه 1399 ساعت 8:30 قرعه کشی جهت تعیین اولویت سهامداران با حضور : اعضای هیئت مدیره ، بازرس ، مدیر عامل ، مدیران ، اعضاء کارگروه مشورتی و جمعی از وکلای سهامداران شرکت سپاد در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید . نتیجه قرعه کشی شامل تعیین اولویت 17166 سهم متعلق به 805 نفر اصلی و 135 نفر رزرو فهرست و صورتجلسه به امضاء حاضرین در جلسه رسید.

• به سهامدارانی که در اولویت پرداخت قرار گرفتند در تاریخ 28/ 4/ 1399 پیامک دعوت با ذکر تاریخ مراجعه طبق برنامه تنظیمی و به مرور ارسال گردید.

• سهامداران محترم باید در تاریخی که دعوت شده اند ، بین ساعت 8 تا 13 و با رعایت نکات زیر به آدرس : مشهد – بلوار خیام شمالی – منطقه گردشگری سپاد – بعد از الماس شرق – بهارستان 6 – مدیریت امور سهام مراجعه نمایند:

• نکاتی که سهامداران محترم باید مورد توجه قرار دهند:
– با توجه به شیوع بیماری کرونا ، رعایت پروتکل های بهداشتی مخصوصا استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی الزامی می باشد..
– سهامدارانی که در اولویت قرار گرفته اند ، به تاریخ دعوت در پیامک توجه نموده و فقط در تاریخ مذکور یا پس از آن باهماهنگی مدیریت امور سهام و حداکثر تا تاریخ 31/5/1399 مراجعه نمایند.
– بدیهی است عدم مراجعه در بازه زمانی اعلام شده به منزله انصراف از فروش تلقی شده و از افراد رزرو ، جایگزین خواهد شد.
– افراد دعوت شده در صورتیکه قبلا قرارداد صلح ( با تاریخ سال 98 ) و تعرفه زمین های تجاری مرحله جدید ( تعرفه های طلائی رنگ ) را دریافت نموده اند ، بایستی در هنگام حضور مدارک فوق را همراه داشته باشند.
– افرادیکه قرارداد صلح و تعرفه را قبلا تحویل نگرفته اند در روز مراجعه ، ابتدا آنرا دریافت نمایند.
– کلیه مراجعین جهت احراز هویت بایستی کارت ملی معتبر به همراه داشته باشند و شخصا مراجعه نمایند.
– در صورت عدم مراجعه شخص سهامدار ، وکیل قانونی وی با ارائه وکالت نامه محضری معتبر حضور یابد.
– فرم انتقال تعرفه و قرارداد صلح را امضاء نموده و به همراه اصل قرارداد صلح و تعرفه تحویل نمایند.
– مدیریت امور سهام بصورت روزانه فهرست سهامدارانیکه فرم انتقال را امضاء نموده و مدارک خود را بصورت کامل تحویل داده اند پس از کنترل نهائی ، جهت پرداخت به امور مالی ارسال می نماید.
– سهامداران محترم توجه داشته باشند که با واگذاری تعرفه خود و دریافت وجه از مالکیت کل 10 قطعه اراضی تجاری خارج می شوند و اراضی باقیمانده متعلق به باقیمانده سهامداران خواهد بود.
– افراد جهت انصراف از فروش تعرفه خود و دریافت وجه در این مرحله باید نسبت به ارسال پیامک ( کد پیگیری / اعلام انصراف / نام و نام خانوادگی / کدملی ) از شماره تلفن همراه خود به سامانه 10000144 اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دوازده =