گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی (نوبت دوم) صاحبان سهام شرکت سپاد خراسان

a l - گزارش برگزاری مجمع عمومی عادی (نوبت دوم) صاحبان سهام شرکت سپاد خراسان

مجمع عمومی عادی شرکت سپاد خراسان؛ صبح پنجشنبه 27 شهریورماه 1399 با تلاوت آیاتی از کلام ا… مجید و با حضور اکثریت صاحبان سهام و وکلای محترم سهامداران با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد در این گردهمایی پس از قرائت گزارش هیئت مدیره ، صورت های مالی و گزارش بازرس قانونی به تبادل نظرات حاضران و بررسی دستورجلسه و پیشنهادهای صورت گرفته اقدام گردید.

در گزارش هیئت مدیره دوره نوزدهم این شرکت که توسط دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سپاد ارائه گردید به رئوس فعالیت ها و اقدامات سال 98 ، اقدامات توسعه ای منطقه تجاری گردشگری سپاد و گزارش عملکرد شرکت های زیرمجموعه و مشارکتی شامل شرکت های الماس شرق، سپاددشت و رنگین کمان انرژی پرداخته شد.

این نشست در ادامه با انتخاب بازرس قانونی و اعضای کارگروه مشورتی از سوی سهامداران محترم ادامه یافت و آقایان مصطفی رئوفی پور و خسروحقانی به ترتیب به عنوان بازرسان اصلی و علی البدل برای دوره یک ساله از سوی وکلای سهامداران انتخاب شدند.

تصویب ترازنامه و صورت های مالی شرکت، تعیین روزنامه قدس برای درج آگهی های شرکت، تعیین سود قابل تقسیم به مبلغ 150میلیارد ریال میان سهامداران محترم نیز از دیگر مصوبات مجمع بود.

 

گفتنی است مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت مجتمع تولیدی و خدماتی شرکت سپاد خراسان از ساعت ۸:۳۰ آغاز و به مدت 4 ساعت به طول انجامید.

? هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان
?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =