پیام و گزارش ریاست هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان با موضوع برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم

محمدرضا دیمه کار رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان: ضمن تبریک فراررسیدن هفته دفاع مقدس، سال های شکوه و پایداری در ابتدا لازم میدانم مراتب تشکر و قدردانی خود را نسبت به حضور گرم و صمیمانه نمایندگان محترم سهامداران در مجمع عمومی عادی سالیانه نوبت دوم ابراز نموده و از حسن اعتماد آنان نسبت به اینجانب و اعضای هیئت رئیسه مجمع سپاسگزاری نمایم.

به استحضار سهامداران معزز و ولی نعمت شرکت می‌رسانم که مجمع مذکور صبح روز پنجشنبه مورخ 27/ 6/ 99 علی رغم محدودیت های ناشی از بیماری کرونا با استقبال گرم نمایندگان محترم سهامداران و با رعایت کامل و جدی پروتکل های بهداشتی و با رعایت مواد 87 و 101 قانون تجارت رسمیت یافت.

در اجرای دستور رسمی اعلام شده ابتدا گزارش هیئت مدیره شرکت توسط مدیر عامل قرائت شد. صورت‌های مالی شرکت توسط مدیر مالی به مجمع ارائه گردید و سپس بازرس قانونی گزارش خود را به مجمع ارائه دادند.

پس از بحث و تبادل نظر و طرح پرسش و دریافت پاسخ در خصوص گزارشات مذکور صورت های مالی شرکت مورد تصویب قرار گرفت.

همچنین روزنامه قدس به عنوان روزنامه رسمی انتخاب شد. در ادامه یکی از گزینه‌های پیشنهادی هیئت مدیره شرکت سپاد در خصوص تقسیم سود بین سهامداران به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان به تصویب رسید که شرکت می بایست در بازه قانونی 8 ماهه آن را به سهامداران محترم پرداخت نماید.

همچنین در ادامه جلسه مجمع پس از ثبت نام نامزدهای متقاضی به عنوان بازرس قانونی افراد ثبت نام شده بعد از معرفی خود به مجمع، انتخابات انجام و آقای مصطفی رئوفی پور به عنوان بازرس اصلی و آقای خسرو حقانی به عنوان بازرس علی البدل به مدت یک سال انتخاب شدند.

در خاتمه لازم می دانم مجدداً از حضور همه نمایندگان معزز سهامداران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت تشکر و قدردانی نمایم و از همه سهامداران محترم تقاضا کنم؛ در ادامه مسیر طی شده در این دوره هیئت مدیره که ما را مدیون اعتماد و لطف خود قرار داده اند از راهنمایی ها، نظرات و پیشنهادهای خود، ما را بهره مند سازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =