پیام ریاست هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان به مناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز

01 site - پیام ریاست هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان به مناسبت فرارسیدن سالروز گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

عصر ۲۷ مردادماه ۱۳۶۹؛ ساعتی بـه یاد ماندنی و منظره اي فراموش ناشدنی است. چشم ها سخن می‌گفتند، اما زبان ها ساکت و آرام بودند. دستها بالاجبار گشوده می شدند و یار و رفیق تنهایی ها و شریک لحظه هاي‌ غم و اندوه را بـه آغوش می‌کشیدند. انگار همین دیروز بود! شوق رهایی و بوی پیراهن یوسف ، دیوار آسایشگاه هنوز فریاد مقاومت تو را بـه یاد دارد.

آزادگان، هیچ‌گاه متعلق بـه یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه ی ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند،چرا کـه پیام و سیره آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی اسـت کـه برای همیشه ماندگار اسـت و در هر زمان و مکانی می توان از ان بهره جست.

آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در بین كینه توزی دشمنان و تلخ كامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال میهن را سر دادند ودر راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

بدون تردید آزادگان دلاور، گنجینه‏ هاي‌ ارزشمندی هستند کـه با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و سیره ائمه اطهار و با درس ‏گرفتن از زندگی انقلابی و حماسه‏ ساز حضرت زینب«س» کـه اسوه صبر و پایداری بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.

🔸 آزادگان عزیز:
شـما ذخیره بزرگ الهی و یک ثروت عظیم انسانی هستید کـه در دست دشمن غصب شده بودید. خدای متعال شـما را بـه ما و بـه این کشور اسلامی برگرداند. این گفته معماربزرگ انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را از یاد نمی بریم که فرمودند “اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، درود مرا بـه انها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود و امروزبعد از گذشت سی سال از آن روز باشکوه دوباره بیاد آن رهبر دوراندیش به شما می گوییم سلام و درود و با کمال خضوع وخشوع قدردان ایثار و رشادت وازخود گذشتگی شما برای باقیماندن ارزش های اسلامی وتداوم آن درجامعه اسلامی هستیم و این روز بزرگ وسالروزورود مجدد شما آزادگان سرافرازبه آغوش ملت را به جامعه بزرگ ایثارگران شرکت سپاد خراسان وبویژه آزادگان عزیزسهامدارشرکت تبریک وتهنیت عرض می نمایم.واین ابیات زیبا را تقدیمتان می کنم.

آزادگان، مفاخر ایران خوش آمدید
ارکان استقامت و ایمان خوش آمدید

اي از قفس رهاشدگان، طائران قدس
بر طَرْف این شکوفه گلستان خوش آمدید

در بزم آسمانی عشاق پاک باز
اي ماه چهرگان درخشان خوش آمدید

در بزم این چمن کـه نگارین بود ز خون
اي لاله هاي‌ دلکش و خندان خوش آمدید

آغوش برگشوده بـه شوق شـما میهن
باری بـه این دیار شهیدان خوش آمدید

یعقوب وار دیده ما شد زغم سفید
در حج ما چو یوسف کنعان خوش آمدید

🔹محمدرضا دیمه کار
🔹رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان

🌐https://www.sepad.org
🔹https://sapp.ir/sepadco
🔹https://t.me/sepadco
🔹https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هشت =