مدیرعامل سپاد: ایجاد ارتباط موثر با سهامداران در دستور کار روابط عمومی قرار دارد

89 - مدیرعامل سپاد: ایجاد ارتباط موثر با سهامداران در دستور کار روابط عمومی قرار دارد

مدیرعامل شرکت سپاد با تبریک فرا رسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی گفت:

ایجاد ارتباط موثر با سهامداران در دستور کار روابط عمومی قرار دارد

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان ضمن تبریک فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی بیان داشت: روابط عمومی سپاد پل ارتباطی میان مدیران و مسئولان شرکت با سهامداران محترم است و برقراری ارتباط موثر با سهامداران در دستور کار روابط عمومی این شرکت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر علیرضا هوشنگ نژاد با اشاره به اهمیت فعالیت حوزه روابط عمومی و مدیریت ارتباطات در شرکت سپاد، گفت: این شرکت با دارا بودن حدود ۱۰ هزار سهامدار و با بیش از سه دهه فعالیت از حجم گسترده ی ارتباطات درون و برون سازمانی برخوردار است که نیاز به توجه و مدیریت مداوم دارد.

وی افزود: استفاده از بسترهای نوین ارتباطی نظیر روابط عمومی الکترونیک در ایجاد ارتباط موثر با سهامداران محترم بسیار ضروری بوده که بصورت جدی در دستور کار روابط عمومی سپاد قرار گرفته است.

دکتر هوشنگ نژاد در ادامه سهامداران را مخاطب اصلی و هدف روابط عمومی سپاد دانست و بیان داشت: امروزه نقش روابط عمومی در انتشار فعالیت ها و آنچه در رابطه با مدیریت سرمایه آنها در سپاد رخ می دهد بر کسی پوشیده نیست و بایستی انعکاس صحیحی از بازخورد این فعالیت ها نیز صورت گیرد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم ارتقای سطح فعالیت های روابط عمومی سپاد بیان داشت: سهامداران محترم نیز می توانند با بیان نظرات و دیدگاه های خود ما در ارتقاء و پیشبرد اهداف شرکت سپاد یاری رسانند.

 

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 3 =