جلسه بررسی نحوه نگهداری از تجهیزات و تاسیسات مکانیکی و برقی مجتمع های الماس شرق و وصال برگزار شد

iran 2 - جلسه بررسی نحوه نگهداری از تجهیزات و تاسیسات مکانیکی و برقی مجتمع های الماس شرق و وصال برگزار شد

با هدف حفظ سرمایه سپاد و پیشگیری از خسارت های احتمالی برگزار شد:

جلسه بررسی نحوه نگهداری از تجهیزات و تاسیسات مکانیکی و برقی مجتمع های الماس شرق و وصال

جلسه ای با هدف حفظ سرمایه سپاد و پیشگیری از خسارت های احتمالی و همچنین بررسی نحوه نگهداری از تجهیزات و تاسیسات مکانیکی و برقی مجتمع های تجاری الماس شرق و وصال برگزار شد.

طی نشست مشترک مدیرعامل شرکت سپاد با مدیران و اعضای شورای مجتمع های های تجاری الماس شرق و وصال به مساله حفظ و نگهدارای تجهیزات و تاسیسات مکانیکی و برقی به عنوان یکی از مهمترین سرمایه های مادی مجتمع های تجاری پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد، این جلسه که با هدف حفظ سرمایه های شرکت سپاد و پیشگیری از خسارت های احتمالی در دو مجتمع بزرگ تجاری در منطقه گردشگری سپاد برگزار شد در بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب و رسیدگی به این نیروها و همچنین تقویت ساختار فعلی تاکید گردید.

از مهمترین مسائل طرح شده در این جلسه می توان به ایجاد انگیزه در نیروهای متخصص، نظارت جدی بر فعالیت ها، رسیدگی پیوسته و همچنین انجام سرویس های دوره ای که برابر دستورالعمل های مربوطه اشاره کرد که می تواند از بسیاری از هزینه های سنگین تعمیرات یا تعویض تجهیزات جلوگیری نماید.

همچنین در این جلسه به جزئیاتی از اقدامات در حال انجام نصب و راه اندازی چیلر جدید در مجتمع تجاری گردشگری الماس شرق پرداخته شد.

لازم به ذکر است مجموع سرمایه تجهیزات مکانیکی، تاسیساتی و برقی در مجتمع های تجاری و گردشگری الماس شرق و وصال بسیار ارزشمند بوده که نیازمند توجه جدی از سوی مدیران و اعضای شورای این بازارها را دارد.

روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

https://www.sepad.org
https://sapp.ir/sepadco
https://t.me/sepadco
https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =