۲قطعه از اراضی تجاری اعطایی به سهامداران در کوتاه ترین مدت پس ازتصویب مجمع عمومی سال 98 به فروش رسید

b - ۲قطعه از اراضی تجاری اعطایی به سهامداران در کوتاه ترین مدت پس ازتصویب مجمع عمومی سال 98 به فروش رسید

رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خبر داد:

2 قطعه از اراضی تجاری اعطایی به سهامداران در کوتاه ترین مدت پس ازتصویب مجمع عمومی سپاددرسال ۹۸ با همت خوب مدیران وکارکنان شرکت به فروش رسید

رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد از فروش 2 قطعه از 10 قطعه اراضی با کاربری تجاری که در راستای مصوبه مجمع عمومی سال 1398 به سهامداران محترم اعطا شده بود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر محمدرضا دیمه کار با اعلام این خبر افزود: واگذاری 10 قطعه از اراضی با کاربری تجاری در منطقه تجاری گردشگری سپاد به متراژ 65 هزار مترمربع در راستای مصوبات هیئت مدیره، پیشنهاد کارگروه مشورتی و مجمع عمومی شرکت سپاد به سهامداران محترم در سال گذشته اعطا شده بود.

وی افزود: با پیکیری های هیات مدیره محترم و تلاش های مدیرعامل محترم ومدیران و کارکنان شرکت، 2 قطعه از اراضی مذکور جمعاً به مساحت 6362 متر مربع با آخرین نرخ کارشناسی به صورت نقد به فروش رسیده است و مراحل واگذاری خود را طی می کند.

رئیس هیئت مدیره سپاد در پایان تصریح کرد: در صدد هستیم تا منابع نقدی حاصل را طبق یک مکانیزم اجرایی مناسب میان سهامداران عزیز که ولی نعمت ما در شرکت می باشند توزیع نماییم که شرایط و اطلاعیه آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

💠 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

🌐https://www.sepad.org
🔹https://sapp.ir/sepadco
🔹https://t.me/sepadco
🔹https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − نه =