وب سایت جدید شرکت سپاد در جلسه هیئت مدیره سپاد رونمایی شد

site 01 - وب سایت جدید شرکت سپاد در جلسه هیئت مدیره سپاد رونمایی شد

وب سایت جدید شرکت سپاد خراسان در حاشیه برگزاری پنجاه و سومین جلسه دوره نوزدهم هیئت مدیره شرکت سپاد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد، این وب سایت با طراحی رابط کاربری جذاب و متنوع برای انتقال سریع پیام و محتوای لازم به مخاطبان از جمله سهامداران، سرمایه گذاران، شهروندان و گردشگران پیاده سازی شده که تمام فرایند طراحی و بارگزاری آن توسط کارشناسان داخلی شرکت سپاد انجام شده است.

دسترسی آسان به صفحات از طریق تلفن همراه، اتصال به شبکه های اجتماعی، امنیت بالا و سرعت بارگزاری مناسب از جمله مسائل فنی و تخصصی رعایت شده در طراحی این سایت می باشد.

آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعیه های شرکت سپاد، معرفی مراکز و جاذبه های منطقه، اطلاع از روند پیشرفت پروژه ها، آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری در منطقه گردشگری سپاد، دسترسی به سامانه سهامداری، معرفی شرکت، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران و همچنین استفاده از فرم تماس با ما برای ارسال پیام، انتقادات و پیشنهادات به مجموعه تنها بخشی از امکانات سایت جدید شرکت سپاد است که این تاریخ به آدرس www.sepad.org در دسترس شما سهامداران گرامی قرار دارد.

 

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

2 پاسخ
    • روابط عمومی شرکت سپاد خراسان گفته:

      با سلام و سپاس از حسن نظر حضرتعالی، امیدواریم اقدامات انجام شده نیاز سهامداران محترم را برای کسب اطلاع لازم از رویدادهای شرکت فراهم سازد.
      با تشکر

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =