مدیر امور سهام سپاد طی گزارشی اعلام کرد: روند صعودی قیمت سهام شرکت سپاد خراسان

pr 800 - مدیر امور سهام سپاد طی گزارشی اعلام کرد: روند صعودی قیمت سهام شرکت سپاد خراسان

مدیر امور سهام شرکت سپاد طی گزارشی از روند صعودی قیمت سهام این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاد، علی پیله چیان با تشریح قیمت سهام این شرکت در دو سال گذشته بیان داشت: از سال 98 تا کنون برابر با نرخ های کارشناسی و همچنین اراده ای که میان مدیران این شرکت در حفظ سرمایه سهامداران وجود داشته، ارزش هر سهم سپاد به قیمت واقعی خود نزدیک تر شده و در حال حاضر (99/06/15) قیمت هر سهم به مبلغ 14،750،000ریال خرید و فروش می گردد. (هر20 سهم معادل 295،000،000ریال)

وی افزود: با وجود دارایی های با ارزشی که شرکت سپاد از آن برخوردار است و همچنین سیاست گذاری های صحیح انجام شده اکنون شاهد شکل گیری بازار عرضه و تقاضا میان سرمایه گذاران و سهامداران هستیم.

لازم به ذکر است در دو سال گذشته با وجود واگذاری 10 قطعه از زمین های تجاری مرغوب منطقه گردشگری سپاد به سهامداران نه تنها شاهد افت قیمت سهام نبوده ایم بلکه با پشتوانه خوب سهام سپاد و مدیریت صحیح منابع با رشد مناسب ارزش سهام نیز مواجه هستیم که این امر ارزش افزوده دوچندانی را عاید سهامداران محترم نموده است.

در گزارش های بعدی از مدیریت امور سهام به بررسی افزایش قیمت تعرفه ها و اراضی واگذار شده با کاربری های مختلف به سهامداران محترم خواهیم پرداخت.

 

💠 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

🌐https://www.sepad.org
🔹https://sapp.ir/sepadco
🔹https://t.me/sepadco
🔹https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − هفت =