مراسم معارفه مدیر جدید املاک، مستغلات و حقوقی شرکت سپاد برگزار شد

mollazadehee - مراسم معارفه مدیر جدید املاک، مستغلات و حقوقی شرکت سپاد برگزار شد

مراسم معارفه مهندس مسعود ملازاده به عنوان مدیر املاک، مستغلات و حقوقی همزمان با ادغام مدیریت فنی با این واحد با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت سپاد خراسان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد خراسان ضمن قدردانی از مدیر گذشته این واحد،گفت: در راستای صرفه جویی در هزینه ها نسبت به ادغام دو مدیریت املاک، مستغلات و حقوقی با مدیریت فنی اقدام شد.

وی با تاکید بر اینکه سپاد به عنوان یک مجموعه اقتصادی بزرگ متعلق به سهامداران ایثارگر است، افزود: انتظار سهامداران رشد و رونق اقتصادی شرکت و در نهایت بهره مندی از انتفاع مناسب است تا بتوانند آن را در بهبود معیشت خود حس کنند

دکتر هوشنگ نژاد تاکید کرد: بدون همراهی همه واحد ها و کارکنان نمی توان در پیشبرد اهداف شرکت موفق بود و رضایت سهامداران را بدست آورد.

وی در ادامه به اهمیت برقراری ارتباط موثر با سهامداران اشاره کرد و تشریح کرد: سهامداران به عنوان صاحبان اصلی این شرکت، انتفاع آنها در راس امور قرار دارد و همه ما برای آن تلاش می کنیم در این میان استفاده از نیروی متخصص و مسئولیت پذیر در رسیدن به این هدف نقشی مهم و اساسی دارد.

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان ضمن اشاره به سوابق مهندس مسعود ملازاده مدیر جدید واحد املاک، مستغلات و حقوقی افزود: مهندس ملازاده با حفظ سمت گذشته خود یعنی مدیر فنی به عنوان مدیر جدید واحد املاک، مستغلات و حقوقی به فعالیت می پردازند.

💠 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

🌐https://www.sepad.org
🔹https://sapp.ir/sepadco
🔹https://t.me/sepadco
🔹https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =