تبیین سه مسئولیت مهم شرکت سپاد در دوره جدید مدیریت شهری مشهد مقدس

شهردار مشهد طی نشست مشترک با مدیرعامل و اعضای هئیت مدیره شرکت سپاد خراسان، سه موضوع مهم همکاری این شرکت را با مدیریت شهری تبیین کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سپاد؛ مهندس سید عبدالله ارجائی با تقدیر از اقدامات سازنده این شرکت از ابتدای تاسیس تا کنون گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران، انقلابی در حوزه اقتصادی صورت نگرفته و فعالیت های سپاد ارزشمند است، ولی جای تاسف دارد که مانند سپاد، مجموعه های بیشتری ایجاد نشده است.

وی در ادامه به تبیین سه موضوع مهم همکاری با شرکت سپاد پرداخت و گفت: توجه ویژه به پیوست های فرهنگی و مذهبی، برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت اشتغال و احداث واحد های مسکونی جدید در منطقه گردشگری سپاد سه موضوع مهم شرکت سپاد در دوره جدید مدیریت شهری مشهد خواهد بود.

شهردار مشهد با اشاره به مضجع نورانی حضرت امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس گفت: در خدمت به شهر باید به معنای واقعی کلمه، حسن هم جواری را به جای آوریم و شهرداری مشهد 17 هزار خادم در دل خود دارد که مشغول خدمت رسانی هستند.

وی در ادامه به کوتاهی در حوزه بین الملل اشاره کرد و گفت: مشهد می تواند در حوزه بین الملل به جذب سرمایه گذاران خارجی و گردشگران مذهبی همراه با بالا بردن میزان ماندگاری زائر به منشاء تحول تبدیل شود.

مهندس ارجائی در پایان تاکید کرد: باید به فکر توسعه و آینده شهر باشیم.

در ابتدای این نشست سردار علی اکبر گرمه ای رئیس هیئت مدیره و دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد خراسان به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره که در جلسه حاضر بودند، طی سخنانی به سابقه 34 ساله و خدمات سپاد اشاره و بیان داشتند: سرمایه گذاری و حضور یادگاران هشت سال دفاع مقدس و تلاش های سرداران و فرماندهان بزرگ، بویژه سردار بزرگ اسلام شهید نورعلی شوشتری عامل اصلی موفقیت های شرکت سپاد خراسان بوده است.

دکتر هوشنگ نژاد آبادانی حاشیه شهر در قالب فعالیت های بزرگ اقتصادی را ثمره تلاش این شرکت برشمرد و گفت: سپاد همواره تلاش کرده است تا به عنوان بازوی توانمند مدیریت شهری عمل نماید و فعالیت های ارزشمندی را در آبادانی دو منطقه گردشگری سپاد و الهیه انجام دهد.

وی با بیان اینکه سپاد پیش از هر چیز یک مجموعه ارزشی است به اقدامات ارزشمند سپاد در حوزه های مذهبی و فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، خدمت رسانی هر ساله به زائران پیاده حضرت امام رضا(ع) و برگزاری مسابقه های فرهنگی از مواردی است که این شرکت به آن توجه ویژه داشته است.

مدیرعامل شرکت سپاد به پروژه های احداث شده توسط این شرکت اشاره و تاکید کرد: منشور فعالیت های اقتصادی سپاد بر مبنای سلامت، صداقت، تدین در عملکرد ها و رویکردها و تاکید بر اصل پرداخت حقوقات شرعی بوده و در حال حاضر این شرکت هیچگونه بدهی به مجموعه های اقتصادی نظیر دارایی و بانک ها ندارد.

وی ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه تجاری گردشگری سپاد را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: زیرساخت های این منطقه بویژه در خصوص پارکینگ های طبقاتی و دسترسی های ترافیکی مثال زدنی بوده و می توان پروژه ها و سرمایه گذاری های خوبی در کنار آن انجام داد.

دکتر هوشنگ نژاد به دیگر اثرات اجتماعی و اقتصادی سپاد در حاشیه شهر پرداخت و تصریح کرد: سپاد بیش از 17 هزار فرصت شغلی مستقیم را بوجود آورده و منطقه ای کم برخوردار را با جلوگیری از رشد نامتوازن حاشیه شهر و ناهنجاری های مترتب بر آن به منطقه برخوردار تبدیل نموده است.

وی همچنین به فعالیت های مشترک و موفقیت آمیز دو مجموعه بزرگ شهرداری و شرکت سپاد اشاره و یادآور شد: در احداث تقاطع غیرهمسطح میدان سپاد و پل ابوطالب همکاری موثری میان شرکت سپاد و شهرداری صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم در ادامه این همکاری ها را به نحو خوبی ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان طی پیشنهادی با اشاره به 121 هزار مترمربع از اراضی منطقه تجاری گردشگری سپاد گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در راستای عمل به اهداف و نیاز کشور این اراضی را با تبدیل کاربری به احداث مجتمع های مسکونی و تجاری خطی تبدیل نماید.

وی در پایان این شرکت را آماده فعالیت و اقدامات لازم در راستای اهداف مدیریت کلان شهری اعلام کرد.

02 300x200 - تبیین سه مسئولیت مهم شرکت سپاد در دوره جدید مدیریت شهری مشهد مقدس

04 300x130 - تبیین سه مسئولیت مهم شرکت سپاد در دوره جدید مدیریت شهری مشهد مقدس

01 2 300x175 - تبیین سه مسئولیت مهم شرکت سپاد در دوره جدید مدیریت شهری مشهد مقدس

08 300x153 - تبیین سه مسئولیت مهم شرکت سپاد در دوره جدید مدیریت شهری مشهد مقدس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 4 =