مدیر جدید بازار بین المللی سپاد (شهید کاوه) منصوب شد

مدیرعامل شرکت سپاد طی حکمی آقای مهندس علیرضا کتانچی را به سمت مدیر بازار بین المللی شهید کاوه منصوب کرد و از زحمات آقای مهندس حسین کریمی تقدیر نمود.

دکتر هوشنگ نژاد در معرفی ایشان گفت: آقای مهندس کتانچی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت است و سال ها در منطقه سپاد کسب تجربه نموده است. مدیریت داخلی مجتمع تجاری بزرگ الماس شرق، معاونت واحد تدارکات و پشتیبانی شرکت سپاد و مدیریت منطقه شمال و شرق کشور شرکت تیپاکس از جمله سوابق کاری وی می باشد. برای ایشان آرزوی پیروزی و موفقیت در این سمت را دارم.

عضو هیئت مدیره شرکت سپاد افزود: امروز همه باید هم پیمان شویم و تمام تلاش مان را برای رونق بیشتر این بازار مهم بنماییم. بازار بزرگ بین المللی سپاد که دارای 530 واحد تجاری است، قدیمی ترین مجتمع تجاری منطقه سپاد است و در بهترین جای منطقه واقع شده است. خوشبختانه شهربازی قهرمانان بعد از دو سال تعطیلی که بخاطر شرایط کرونایی بوده است مجدداً فعالیت خود را از سر گرفته و رونق خوبی دارد. بازار شهید کاوه باید از این فرصت بهترین استفاده را بنماید و پاخور خوبی را از مشتریان شهربازی و مراجعان به منطقه سپاد جذب نماید.

 

Picture15 1030x352 - مدیر جدید بازار بین المللی سپاد (شهید کاوه) منصوب شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =