نحوه واگذاری مجتمع انبارها تصویب گردید

در راستای اجرای مصوبه مجمع عمومی شرکت سپاد مبنی بر واگذاری مجتمع انبارهاي شرکت، مکانیزم این واگذاری به ترتیب زیر به تصویب هیئت مدیره شرکت رسید و در اسرع وقت اجرا خواهد شد و مبناي اقدامات شرکت در اين خصوص خواهد بود.

زمین مجتمع انبارهای سپاد در قالب 2 میلیون امتیاز به کل سهامداران شرکت به نسبت سهم هر سهامدار در تاریخ 1401/04/29 تخصیص داده شده است. امتياز و قیمت زمين مزبور توسط هیئت کارشناسان رسمی دادگستری تعیین مي گردد و براساس تعداد امتياز مربوط به هر سهم به سه روش زیر برای سهامداران قابل استفاده خواهد بود.

  1. فروش و نقل و انتقال مشاعی امتیاز:

در هر زمان امکان فروش و نقل و انتقال امتياز متعلقه براساس نظام مقررات امتيازي تعرفه اي بین اشخاص وجود خواهد داشت، ارزش امتياز زمین مشاعی براساس نظر هیئت کارشناسان رسمی دادگستری، 70%  قیمت کارشناسی زمین است که به جهت افزايش قدرت نقد شوندگي و ایجاد انگیزه و جذابیت برای خریداران، شروع معاملات از 65% قیمت کارشناسی خواهد بود. بديهي است تغييرات قيمت معاملاتي امتياز متناسب با شرايط بازار از طريق سامانه هاي شرکت متناوباً اطلاع رساني خواهد شد.

  1. فروش تجمیعی:

چنانچه شرکت یک یا چند قطعه را بفروشد، موضوع به کلیه سهامداران ذینفع اعلام و از متقاضیان فروش امتياز متعلقه ثبت نام صورت خواهد گرفت. سپس با حضور اعضای هیئت مدیره بین متقاضیان قرعه کشی خواهد شد و وجوه حاصل از فروش قطعات به حساب برندگان قرعه کشی واریز می گردد.

  1. تحویل زمین به دارندگان امتياز :

با عنايت به اينکه زمين مزبور شامل 12 قطعه داراي سند شش دانگ مجزا مي باشد، چنانچه سهامدار یا سهامدارانی دارای تعداد امتیازی معادل ارزش هر یک از قطعات باشند، براساس تعداد متقاضيان و اولويت بندي ايشان آن قطعه به آنان واگذار خواهد شد.


در ضمن سهامداران گرامي مي توانند از تاريخ 10 شهريور با مراجعه به سامانه سهامداري در وبسايت شرکت نسخه قابل چاپ برگه امتياز خود را دريافت نمايند.

12346 1030x739 - نحوه واگذاری مجتمع انبارها تصویب گردید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − دو =