حمید کلالی مدیر املاک و مستغلات سپاد شد

دکتر هوشنگ نژاد در جمع تعدادی از مدیران و کارکنان شرکت سپاد، آقای مهندس حمید کلالی را به سمت مدیر املاک و مستغلات شرکت سپاد منصوب کرد. مدیرعامل شرکت سپاد در توصیف آقای کلالی گفت: ایشان جوانی دلسوز، متخصص، با تجربه و یکی از پرسنل قدیمی شرکت است. یقیناً همه همکاران با ایشان همکاری خوبی خواهند داشت. وی در ادامه از زحمات آقای مهندس ملازاده قدردانی نمود و اضافه کرد: ایشان در حوزه‌های املاک، فنی و حقوقی زحمات زیادی را به عهده گرفتند و کارهای خوبی را در این حوزه‌ها پایه‌گذاری کردند.

لازم به توضیح است که مهندس کلالی دارای لیسانس فناوری اطلاعات و نیز لیسانس حقوق ثبت است و هم اکنون در مقطع کارشناسی ارشد در رشته  حقوق  خصوصی مشغول به تحصیل می‌باشد. وی از ابتدای سال ۱۳۹۰ در واحد املاک شرکت سپاد مشغول به خدمت بوده و آخرین سمت وی «سرپرست املاک» بوده است.

دکتر هوشنگ نژاد در شروع این نشست گفت: در حوزه‌های معدن، توسعه منطقه سپاد و تجارت الکترونیک در حال مطالعه هستیم تا فرصت‌های بازار را برای سرمایه‌گذاری‌های جدید ارزیابی و امکان‌سنجی نماییم. به لطف خدا در حوزه معدن علی‌رغم مشکلات و پیچیدگی‌های موجود، پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم. در این مسیر با سازمان صنعت، معدن، تجارت و استانداری و تشکل‌های محلی رایزنی‌ها و مذاکرات امید بخشی داشته‌ایم.

وی افزود: البته بخش عمده کار که تحلیل توجیه اقتصادی سرمایه‌گذاری در این حوزه است، نیاز به مطالعات تخصصی و بهره‌گیری از مشاوران این امر دارد. در صورتی‌که در مطالعات مقدماتی به این نتیجه برسیم که سرمایه‌گذاری در حوزه معدن سودآور است، مطالعات تکمیلی را با کمک مشاوران با تجربه و تخصصی حوزه معدن انجام خواهیم داد. هدف اصلی ما از ورود به این حوزه‌ها سودآوری و ایجاد ارزش‌افزوده برای سهام‌داران عزیز است.

 

Picture1 - حمید کلالی مدیر املاک و مستغلات سپاد شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هشت =