چهارمین نشست هم اندیشی با نمایندگان سهامداران برگزار شد

در این جلسه هم مثل جلسات قبل گزارش اقدامات و برنامه های شرکت به سمع و نظر مدعوین رسید و طبق رویه جلسات قبل سوالاتی از سوی نمایندگان محترم سهامداران مطرح شد و مدیرعامل شرکت هم پاسخ و توضیحات لازم را ارایه کرد. هدف از برگزاری این نشستها هم همین بوده که علاوه بر ارایه گزارشات لازم، از نظرات و پیشنهادات مدعوین در راستای توسعه فعالیت های شرکت استفاده شود. به این ترتیب در هر جلسه تعدادی از نمایندگان محترم در جریان اقدامات و برنامه های شرکت قرار گرفتند و نیز پیشنهادات جدیدی از سوی ایشان مطرح گردید که بسیاری از این پیشنهادات سازنده و درخور توجه بودند.

اما ویژگی جلسه چهارم این بود که دو تن از مدیران عامل پیشین در این جلسه حضور داشتند. آقایان صابری‌فر و منزل آبادی

آقای صابری فر پس از دیدن گزارش اقدامات و برنامه های شرکت سپاد، اینگونه سخنان خود را آغاز کرد: لذت بردم از گزارش مدیرعامل محترم. حظ کردم. خوب کار کرده اند. دستشان درد نکند. سپس افزود: وقتی سپاد را تشکیل دادیم الگوی من سامسونگ بود، نه اینکه زمینها را تکه تکه کنیم و بفروشیم. خدا را شکر که الان شرکت سپاد مدیرعامل و هیئت مدیره خوبی دارد.

اولین مدیرعامل سپاد گفت: زیباترین کاری که شرکت کرده است شهربازی است. تابلوهای تبلیغاتی آن در تمام شهر دیده می شود. شهربازی مردم را جذب می کند و به این منطقه می کشاند. وی با اشاره به نظر کسانیکه که به قرارداد 20 ساله شهربازی انتقاد دارند گفت: این جور چیزها را باید صد ساله قرارداد بست. چون خلاق و نوآور هستند و مردم را به این منطقه می کشانند.

وی بر لزوم صبر و تحمل در سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: امروز یک قطعه 300 متری در الهیه 12 میلیارد تومان ارزش دارد. خیلی به سهامداران گفتم که نفروشید اما بعضی ها صبر نکردند. موردی داشتیم که زمینش را با یک موتور سیکلت عوض کرد. وی خطاب به نمایندگان گفت: شرکت را حفظ کنید. شرکت سپاد مورد اعتماد مردم است و هنوز جای رشد دارد.

برخی پیشنهادات مطرح شده از سوی سایر حضار در جلسه به این شرح است:

  • توجه به سرمایه های خرد جامعه و پاسداران برای سرمایه گذاری در پروژه های جدید
  • صیانت از سرمایه اجتماعی و حسن اعتماد مردم به سپاد در برنامه ها و سرمایه گذاری های جدید.
  • تنظیم ارکان برنامه ریزی در پروژه ها از جمله هزینه ها، زمان بندی، ساختار و تشکیلات لازم و …
  • تدوین نقشه راه برای شرکت
  • تدوین برنامه‌ی بلند مدت شرکت
  • برگزاری اتاق های فکر

 

Picture300 300x200 - چهارمین نشست هم اندیشی با نمایندگان سهامداران برگزار شد Picture100 300x200 - چهارمین نشست هم اندیشی با نمایندگان سهامداران برگزار شد Picture400 300x200 - چهارمین نشست هم اندیشی با نمایندگان سهامداران برگزار شد Picture500 300x200 - چهارمین نشست هم اندیشی با نمایندگان سهامداران برگزار شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + چهار =