چهاردهمین جلسه کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید برگزار گردید.

چهاردهمین جلسه کارگروه مشورتی شرکت های سپاد ، الهیه و نوید در روز پنجشنبه مورخ 1402/07/06 در محل اتاق جلسات شرکت سپاد برگزار گردید.

Microsoft Word Document1 1030x330 - چهاردهمین جلسه کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید برگزار گردید.

در آغاز  جلسه سردار یوسفعلی زاده با بیان دستاوردها و ارزش های دفاع مقدس، یاد شهدا و هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در ادامه جلسه، سردار حسن زاده با تاکید بر ضرورت توسعه فعالیت ها و اقدامات راهبردی توسط شرکت ها و کمک به رونق تولید و رشد اقتصادی کشور به موضوع سرمایه گذاری های جدید شرکت های ایثارگر در داخل و خارج از منطقه و استان پرداختند و اعلام داشتند از این فرصت مناسب که در حوزه های جدید سرمایه گذاری ایجاد شده، شرکت های ایثارگر بایستی نهایت حضور و بهره برداری را داشته باشند.

سپس مدیرعامل شرکت سپاد، جناب آقای دکتر هوشنگ نژاد در راستای دستور جلسه (بررسی صندوق های سرمایه و توسعه ای) و تاکید در جلسات قبلی کارگروه برای ورود به حوزه های کاری جدید، به ترسیم مدل و مکانیزم کلی تامین مالی و ورود به پروژه های کلان سرمایه گذاری در قالب یک پاورپونت گزارش خویش را ارائه نمودند و در ادامه نیز به عنوان یک پایلوت موضوع فرصت های سرمایه گذاری و بسته های شناسایی شده در منطقه آزاد چابهار را معرفی و در قالب الگوی افزایش سرمایه از محل آورده های نقدی سهامداران، روش تامین مالی پروژه های مذکور را توضیح دادند.

در ادامه هر یک از اعضاء محترم کارگروه به بحث و بررسی گزارش پرداختند که عمده نظرات تاکید بر تدقیق و ارائه گزارش با بررسی کلیه جوانب و پارامترهای اقتصادی اجتماعی و فنی موثر بر تصمیم سازی فعالیت های توسعه ای جغرافیایی شرکت نمودند.

در نهایت مقرر گردید بحث های کارشناسی ورود به موضوع سرمایه گذاری در منطقه آزاد چابهار طی جلسات آتی با حضور مدیران و مشاورین گروه شرکت های سپاد و با همراهی کارشناسان و مدیران شرکت های همکار نوید و الهیه تا رسیدن به نتایج مورد انتظار ادامه پیدا کند.

در پایان آقای دکتر هوشنگ نژاد از حضور و مشارکت همه عزیزان در جلسه تشکر نمودند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =