عقد تفاهم نامه سرمایه گذاری مشترک شرکت سپاد خراسان با گروه تاپسر

WhatsApp Image 2023 10 21 at 07.32.57 30eefd9a 1030x597 - عقد تفاهم نامه سرمایه گذاری مشترک شرکت سپاد خراسان با گروه تاپسر

نشست مشترکی فیمابین مدیران شرکت سپاد خراسان با مدیریت و همکاران گروه بزرگ سرمایه گذاری تاپسر، روز دوشنبه مورخه 1402/07/24 برگزار گردید.

در ابتدا دکتر هوشنگ نژاد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سپاد، ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور مدیریت محترم گروه تاپسر و همکاران گرامیشان، همچنین ریاست و اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران و مشاورین شرکت سپاد، توضیحاتی پیرامون اقدامات و نتایج حاصله چند دهه فعالیت گذشته شرکت تاکنون و اهداف و برنامه ریزی های آتی ارایه داشتند.

سپس جناب آقای مهندس مرتضی صفدری زاده میبدی مدیریت گروه بزرگ تاپسر به تجارب موفق سرمایه گذاریهای خویش در حوزه های نوآوری و فناوری، گردشگری، صنعتی، فولاد، کاشی و سرامیک، پتروشیمی، تجارت و بازرگانی، نساجی و فعالیت های اجتماعی، اشاره نمودند.

ایشان افزود با توجه به بازدید صورت گرفته از منطقه گردشگری تجاری سپاد و آشنایی با فعالیت های چند منظوره و ارزشمند شرکت، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه و تقدیر از فعالیت های موفق شرکت سپاد و حمایتهای ارزشمند جامعه بزرگ سهامدارن این شرکت، عقد تفاهم نامه مشترک همکاری و سرمایه گذاری در موضوعات مختلف مورد توافق را امری مهم دانستند و این هم افزایی را خواستار شدند.

در ادامه پس از کارشناسی های طرفین، این تفاهم نامه در سرفصل های متنوع و حوزه های مختلف همکاری و سرمایه گذاری منعقد و تبادل گردید.

در پایان آقای دکتر هوشنگ نژاد اینگونه اقدامات را که بر توسعه فعالیت ها و نیز توسعه محدوده جغرافیایی شرکت موثر است را ارزشمند شمردند و اعلام نمودند که به لطف خداوند، اثرات مادی و معنوی بلند مدت آن محقق خواهد گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =