دیدار ریاست اتاق مشترک ایران و افغانستان با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد خراسان

IMG 1318 1030x342 - دیدار ریاست اتاق مشترک ایران و افغانستان با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد خراسان

جلسه ای با حضور جناب آقای محمود سیادت ریاست محترم اتاق مشترک ایران و افغانستان، هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد خراسان روز دوشنبه مورخه 1402/08/01 برگزار گردید.

این دیدار پس از سفر هیئت عالیرتبه تجاری استان به کشور افغانستان – کابل تشکیل گردید که در آن توسط جناب آقای سیادت به ظرفیت ها و پتانسیل های کشور افغانستان، شرایط حاکم و حاضر در منطقه و نیز به بررسی فضاهای مشترک همکاری طرفینی دو کشور، شرایط نقش آفرینی شرکت سپاد به جهت بهره گیری هر چه بیشتر و بهتر از این فرصتها، پرداخته شد.

در ادامه اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت با اشتراک گذاشتن تجارب مطلوب گذشته و نیز ارایه برنامه های آتی شرکت، نسبت به شناسایی بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری کوتاه، میان و بلند مدت اقدام نمودند که برخی از این موارد منوط به بازدید از منطقه و دیدار با مسئولین استانی و محلی و مطالعات دقیق تر گردید.

در پایان دکتر هوشنگ نژاد با اعلام عضویت شرکت سپاد در اتاق مشترک ایران و افغانستان، استفاده از ظرفیت اتاق مشترک خصوصاً با حضور ارزشمند جناب آقای سیادت بعنوان ریاست اتاق را فرصتی مغتنم دانسته و به نتایج حاصله آتی ابراز امیدواری نمودند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + سیزده =