دیدار مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی با عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد خراسان

IMG 1570 1030x671 - دیدار مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان رضوی با عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد خراسان

پیرو تاکید صورت گرفته از سوی مسئولین استانداری خراسان رضوی درخصوص بهره گیری از ظرفیت های همکاری استانی و منطقه ای با توجه به پتانسیل های موجود، دیدار مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با مدیرعامل و مدیر روابط عمومی شرکت صورت گرفت.

در این دیدار دکتر هوشنگ نژاد توضیحات مبسوطی از اقدامات جاری و برنامه های آتی شرکت ارایه و استفاده از نقطه نظرات مدیرکل محترم روابط عمومی استانداری را با توجه به سوابق ارزشمندشان مغتنم دانستند.

در ادامه آقای نعمتی مدیرکل روابط عمومی استانداری ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه و ضرورت بهره گیری همه جانبه از تمامی ظرفیت های شرکت سپاد، بیان داشتند رسالت روابط عمومی ها، اطلاع رسانی ظرفیت ها و شناسایی پتانسیل های سایر دستگاه های اجرایی و تطبیق با یکدیگر و ایجاد هم افزایی است که با حضور مدیر روابط عمومی شرکت و حمایت های مدیرعامل، امید است این مهم به لطف خداوند متعال محقق شود که در این زمینه استانداری خراسان رضوی با همین رویکرد آمادگی هرگونه مساعدت و همکاری را نیز دارد.

در پایان مدیر روابط عمومی شرکت از جناب نعمتی بواسطه حضور در محل شرکت سپاد، علیرغم گستردگی فعالیت های ایشان در استانداری خراسان رضوی، تقدیر و تشکر نمودند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =