انتصابی برای استفاده از فرصت های منابع زیر زمینی و بهره گیری از ظرفیت های استحصال، فرآوری و صادرات ناشی از آن

IMG 1517 1030x687 - انتصابی برای استفاده از فرصت های منابع زیر زمینی و بهره گیری از ظرفیت های استحصال، فرآوری و صادرات ناشی از آن

با توجه به رویکرد شرکت مبنی بر نگاه ویژه به ظرفیت های مختلف، استفاده بهینه از آنها و با عنایت به مصوبات هیئت مدیره محترم در جهت تحقق اهداف بهره گیری از سرمایه گذاری های جدید و انجام خدمات متفاوت، ثبت شرکت در حوزه فعالیت های معدنی و انتصاب مدیرعامل آن صورت گرفت.

دکتر هوشنگ نژاد در جلسه ای که به منظور معرفی شرکت معدنی که اخیرا تاسیس شده است برگزار شد اعلام نمود با اشاره به ضرورت حفظ و ارتقاء ارزش سهام شرکت، اهداف توسعه ای و تنوع خدمات در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفته است و در همین مسیر به بررسی ظرفیت ها و پتانسیل های گوناگون پرداخته ایم.

وی بیان داشت یکی از نتایج ارزشمند که حاصل تشکیل جلسات کارگروه با افرادی متخصص و صاحب تجربه و با در نظر گرفتن روابط گسترده سازمانی هیئت مدیره و جایگاه مناسب شرکت سپاد خراسان در شرق کشور می باشد، ثبت شرکت در حوزه خدمات معدنی و انجام فعالیت در این زمینه از جمله اکتشاف، برداشت و فرآوری تا مرحله صادرات بود که در این مرحله ثبت شرکت مزبور با نام شرکت صنایع معدنی کیا گستر غرب آسیا که 100 درصد سهام آن متعلق به شرکت سپاد و شرکت های گروه می باشد انجام شد.

در همین راستا و به جهت بهره گیری هر چه سریعتر از فرصت های موجود، آقای دکتر وهاب زاده که تحصیل کرده رشته زمین شناسی بوده و کارنامه موفقی در ادوار گذشته در بخش خصوصی را دارا هستند، بعنوان مدیرعامل شرکت صنایع معدنی کیا گستر غرب آسیا منصوب شدند.

در پایان با اهدای حکم مسئولیت به جناب وهاب زاده، اعضاء هیئت مدیره شرکت با آروزی توفیق روز افزون برای ایشان و سرآغاز این همکاری را که منشاء خیر و برکت برای سهامداران گرامی خواهد بود، تبریک گفتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 11 =