ساز و کاری برای هم افزایی مجتمع های تجاری شرکت سپاد خراسان

IMG 1685 1030x773 - ساز و کاری برای هم افزایی مجتمع های تجاری شرکت سپاد خراسان

 

دکتر هوشنگ نژاد ریاست هیئت مدیره شرکت مدیریت راهبری مجتمع های سپاد، در جلسه معارفه مدیرعامل این شرکت به سابقه نزدیک به دو سال گذشته نحوه مدیریت بازارهای منطقه سپاد توسط شرکت بهره بردار از بدو تاسیس تاکنون و اثرات مثبت آن پرداختند.

ایشان با اشاره به نحوه مدیریت بازارها در ادوار قبلی، در قالب شورای مشورتی بازارها و یا مدیریت مستقیم شرکت سپاد، ثبت شرکت مدیریت راهبری را حاصل بهره گیری از تجارب قبلی دانسته و بیان داشتند که در این ساختار جدید، مدیران مجتمع ها توسط شرکت سپاد منصوب و فعالیت مدیران همراه با مشارکت شورای مجتمع ها انجام میگردد بنحوی که تلفیقی از شرایط گذشته و اتخاذ تصمیم جدید شرکت سپاد خراسان درخصوص تشکیل شرکت بهره برداری است.

از جمله اثرات این رویه مدیریتی ثبات در نحوه مدیریت نقل و انتقال ها، رسیدگی به امکانات، تجهیزات، تاسیسات و مشاعات مجتمع ها، تعمیر و نگهداری به موقع، آماده بکار و به روز بودن خدمات، مدیریت بهینه مصارف، پاسخگویی بهنگام به مشتریان، پیاده سازی قوانین و مقررات حوزه های نظارتی و … بوده و لذا تجربه ثبت و بهره برداری این شرکت را موفق آمیز برشمردند.

ایشان در ادامه افزودند پیرو ضروریات مطرح شده در جلسات هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان بلحاظ نیاز به شتاب گیری ارایه خدمات و خلاقیت در مجتمع ها، پیاده سازی طرح های نوین و مدیریت اقتصادی با توجه به شرایط رقبا در شهر مشهد، مقرر شد آقای مهندس نردینی که در کارنامه خویش مدیریت مجتمع تجاری الماس شرق را دارند، بعنوان مدیرعامل شرکت مدیریت راهبری مجتمع های سپاد منصوب گردند.

در پایان هیئت مدیره انتصاب آقای نردینی را تبریک گفته و از زحمات آقای گودرزی مدیر محترم وقت شرکت مذکور تقدیر نمودند و برای ایشان در کسوت مدیریت مجتمع تجاری وصال آرزوی توفیق روز افزون داشتند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 6 =