کارگروه تامین مالی و درآمد گروه شرکتهای سپاد خراسان کلید خورد

شاخص جدید 2 1030x930 - کارگروه تامین مالی و درآمد گروه شرکتهای سپاد خراسان کلید خورد

جلسه ای با حضور هیئت مدیره، مدیران عامل شرکتهای سپاد، الماس شرق سپاد خاوران، معدنی، راهبری، چابهار، مشاورین حوزه تامین مالی و سرمایه و مدیران شرکت سپاد با موضوع روشهای تامین مالی پروژه های جاری و آتی گروه شرکتهای سپاد خراسان برگزار گردید.

 ابتدا دکتر هوشنگ نژاد به تصمیمات و مصوبات هیئت مدیره و اجرایی شدن آنها در خصوص تشکیل شرکتهای اقماری پرداختند و اشاره نمودند که:

  • شرکت الماس شرق سپاد خاوران که در حوزه امور سهامداران فعالیت دارد توانسته خدمات قابل قبولی را با شعار شفافیت و پاسخگویی ارایه نماید که رضایتمندی سهامداران را بدنبال داشته است.
  • شرکت کیا گستر که در حوزه معدنی فعال گردیده نیز اقدامات قابل قبولی در جهت خریداری معادنی که ارزش افزوده ارزشمندی بدنبال خواهد داشت را در حال رقم زدن می باشد و نوید نتایج متمایزی را می دهد.
  • شرکت راهبری مجتمع ها توانسته در مسیر تامین هزینه های خویش از محل مجتمع های تجاری سپاد، اقدامات مناسبی را رقم بزند و چشم انداز خوبی را متصور هستیم.
  • شرکت چابهار که در این مرحله اقدامات و مذاکراتی برای خرید اراضی و مشارکت ساخت در پروژه های مسکونی انجام داده است و بزودی توافقات اولیه و مکتوب انجام می پذیرد که بیانگر حضوری موثر در منطقه آزاد می باشد.
  • شرکت سپاد که نقش کلیدی و اساسی هماهنگ کننده در جهت تسریع و تسهیل فعالیتهای شرکتهای اقماری را دارد، با همراهی و حضور مستمر و مشارکت اعضای محترم هیئت مدیره توانسته اند علاوه بر فعالیت های جاری و آتی منطقه تجاری گردشگری سپاد، در توسعه جغرافیای فعالیتهای شرکت، تنوع ارایه خدمات، ثبات و رشد ارزش سهام و …. را رقم بزنند و به شرکتی کاملا اثر گذار در منطقه تبدیل شویم.

در ادامه ایشان اعلام نمودند حال با توجه به اقدامات جاری و توسعه ای، ضروری است برای تامین مالی پروژه ها، از روشهای گوناگون، در دسترس و اقتصادی و متناسب با حجم سرمایه گذاریها، با اولویت رعایت صرفه و صلاح سهامداران و تعلق بیشتر منافع به این عزیزان بهره ببریم.

بدین منظور جلسات کمیته درآمد شرکت را به کارگروه تامین مالی و درآمد تغییر داده ایم و از نظرات خبره ها و مشاورین این حوزه استفاده خواهیم نمود که اولین جلسه آن با حضور مشاور تامین مالی و سرمایه گذاری شرکت اکنون تشکیل گردیده است.

سپس هر یک از اعضاء به بیان نقطه نظرات خویش در این خصوص پرداختند و نظرات تکمیلی مشاور در جلسه نیز ارایه گردید که میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • توسعه شرکت راهبری با آموزش مدیران و تیم های اجرایی برای عقد قرارداد نظارت و مدیریت بازارهای تجاری مشابه در شهر و منطقه به جهت کسب درآمد مطلوب
  • ورود شرکت الماس شرق سپاد خاوران به بورس و بوجود آمدن شرایط جذب سرمایه از طریق انتشار اوراق قرضه پروژه ها و ..
  • تهیه و تدوین و ارایه بسته های اقتصادی و طرح های توجیهی شرکت های تابعه با تاکید بر دقیق بودن بازده سرمایه گذاری بلحاظ زمان و ارزش
  • تهیه پیوست اطلاع رسانی و تبلیغاتی پروژه ها با اخذ نظر مشاوران ذیصلاح
  • استفاده از ظرفیتهای مشارکت سهامداران وفادار شرکت سپاد خراسان
  • تسهیلات و بهره گیری از امکانات بانکی براساس عملکرد مثبت ادواری شرکت
  • تبدیل پروژهای موجود به سرمایه قابل سرمایه گذاری در پروژه های جدید و تدبیر در کاربری و واگذاری اراضی موجود
  • سایر مواردی که با مشارکت و همفکری سهامداران یا وکلای آنها طرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت

در پایان دکتر هوشنگ نژاد از مشارکت و هم افزایی صورت گرفته تقدیر نموده و مقرر شد برای برگزاری این جلسات هر دو هفته، مدیریت و برنامه ریزی گردد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =