تعرفه خراسان جنوبی

توزیع تعرفه و صلح نامه اراضی تجاری سهامداران سپاد در استان خراسان جنوبی به پایان رسید

با توزیع تعرفه و صلح نامه اراضی تجاری سهامداران شهرستان های گناباد و فردوس که با حضور حداکثری سهامداران محترم این مناطق همراه بود پرونده توزیع در استان خراسان جنوبی بسته شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد خراسان طی سخنانی در این شهرستان ها به ارائه گزارشی از فعالیت های دوره نوزدهم هیئت مدیره شرکت سپاد پرداختند که مورد استقبال سهامداران محترم قرار گرفت.

در ادامه برای آشنایی با حال و هوای سهامداران شهرستان های استان خراسان جنوبی و میزان رضایت ایشان از اقدامات انجام شده در گفتگو با نمایندگان محترم هر شهرستان به ارائه بازخوردها می پردازیم.

آقای غلامرضا علیپور از شهرستان قائن؛ حضور به موقع و نظم حاکم بر مدیریت توزیع تعرفه و صلح نامه اراضی تجاری را کم نظیر توصیف کرد و اطلاع رسانی مناسب را در حضور پر شور سهامداران موثر دانست.

آقای حسین یزدان پناه از شهرستان فردوس نیز حضور مدیرعامل شرکت سپاد را در این شهرستان و پاسخگویی به سهامداران را برای اولین بار در طول تاریخ شرکت سپاد دانستند و اذعان داشتند که سهامداران از این موضوع استقبال زیادی نمودند.

آقای غلامحسین احسانی از شهرستان طبس به مشارکت خوب سهامداران به واسطه گروه مجهز امور سهام به این شهرستان اشاره داشتند و اطلاع رسانی مناسب را عنصری مهم در حضور سهامداران دانستند.

آقای محمد علی ابراهیمی از شهر بیرجند نیز استفاده از پیام صوتی در اطلاع رسانی به سهامداران را بسیار مثبت ارزیابی نمودند که این امر سهامداران را از خواندن متن های طولانی بی نیاز می کند و در پایان اطلاع رسانی خوب و نظم حاکم بر توزیع تعرفه ها را مناسب توصیف کردند.

آقایان عجم و صمدزاده نیز از شهرستان گناباد به توانایی پاسخگویی کارشناسان حضور یافته از امور سهام به حجم انبوه سهامداران اشاره کردند و حضور امور سهام در شهرستان گناباد را سبب کاهش هزینه های سهامداران در سفر به مشهد دانستند.


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =