از برنامه ریزی تا تحقق پرداخت سود سهام به سهامداران شرکت سپاد خراسان

سود سهام 2 - از برنامه ریزی تا تحقق پرداخت سود سهام به سهامداران شرکت سپاد خراسان

در طی سالهای اخیر و با حضور تیم مدیریتی حاضر، سود سهام زودتر از مهلت قانونی، همه ساله پرداخت گردیده است.

مدیر عامل در جلسه ای که به منظور جمع بندی و ارزیابی پرداخت سود سهامداران شرکت با حضور مدیران ذیربط تشکیل گردید، با اشاره به همراهی های هیات مدیره، مدیران و همکاران شرکت، پرداخت سود سهام را حاصل برنامه ریزی و اجرای دقیق سیاستگذاریها، مدیریت بودجه سالانه و .. دانستند و افزودند: خرسندیم که انجام این اقدام در سالهای اخیر، بیانگر توجه ویژه به سهامداران و اولویت اول تیم مدیریتی حاضر بوده و به لطف خداوند متعال، توفیق پرداخت سود مصوب سهام زودتر از مهلت قانونی سالانه، تحقق یافته است.

دکترهوشنگ نژاد افزود در بهمن ماه سال جاری و در ایام دهه مبارک فجر نیز با پرداخت مجموعا 300/000/000/000 میلیارد ریال به جامعه بزرگ بیش از ده هزار نفری ایثارگران عزیز، سود سهام تسهیم و به حساب سهامداران واریز گردیده است. از طرفی همزمان فعال سازی و اجرای پروژه های جدید شرکت، توسعه فعالیتی و منطقه ای شرکت، توسعه و تکمیل پروژه های زیر ساختی منطقه از جمله در حوزه انرژی (آب، برق و گاز) و … که از تعهدات شرکت سپاد بوده و می باشد و همواره رشد ارزش سهام را بدنبال دارد نیز در دستور کار بوده که انشاالله بزودی اخبار و اطلاعات آن در اختیار سهامداران گرامی قرار خواهد گرفت.

در ادامه صابری مدیر مالی و اقتصادی شرکت اعلام نمود، همانطور که میدانید در سالهای اخیر شرکتهای زیادی بدلیل رکود و تورم، برای پرداخت امور جاری خویش دچار مشکل شده اند که به سمت کوچک شدن و یا گاها از عرصه های اقتصادی حذف شده اند اما شرکت سپاد خراسان با مدیریت صحیح منابع و مصارف توانسته علیرغم همه مشکلات موجود اقتصادی، همچنان مسیر رشد منطقی و مداوم خود را حفظ نموده و با پایبندی به منشور کاری شرکت، پرداخت سود سهامداران زودتر از موعد در دستور کار بوده و اقدام نموده است. ایشان افزود برخی از واریزی های انجام شده به حساب سهامداران، عودت گردیده که لازم است آن سهامداران نسبت به بروز رسانی اطلاعات بانکی خویش نزد امور مالی شرکت در اسرع وقت اقدام نمایند.

سپس پیله چیان مدیر امور سهام شرکت بیان نمود که اطلاعات سهامداران علیرغم گستره جغرافیای اقامتی این عزیزان، مستمرا به روز رسانی و در این زمینه ارتباط دو سویه برقرار بوده و خواهد بود و از همراهی سهامداران در این خصوص تشکر نمودند. وی اشاره نمود در بین جامعه بیش از ده هزار نفری ایثارگر شرکت تاکنون، نزدیک به کمتر از نیم درصد آنان بدلایلی نتوانسته اند اطلاعات خود را به روز نمایند که واریزی سود سهام این عزیزان به حساب شرکت عودت گردیده است.

در پایان مدیر عامل شرکت، ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای سهامداران و نیز توفیق خدمت صادقانه برای همکاران شرکت، درخواست نمودند تا تمامی سهامدارانی که احیانا امکان واریز سود برایشان میسر نگردیده، اطلاعات خویش را در امور سهام و امور مالی شرکت به روز نمایند تا بتوانیم به موقع پاسخگوی این عزیزان باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =