ثبت اولین مرحله از افزایش سرمایه شرکت سپاد خراسان

 

1شاحص اصلی - ثبت اولین مرحله از افزایش سرمایه شرکت سپاد خراسانپس از تصویب افزایش سرمایه شرکت در مجمع فوق العاده سهامداران شرکت سپاد که مقرر گردید این مهم بصورت مرحله ای انجام پذیرد، با تلاش تیم مدیریتی شرکت تشریفات قانونی اولین مرحله از افزایش سرمایه شرکت در کمتر از 15 روز انجام و گواهی ثبت ان از سوی اداره ثبت شرکتها صادر گردید.

بدین ترتیب و برابر متن منتشره در گواهی ثبت اداره شرکت ها در این مرحله: سرمایه شرکت از مبلغ 1/200/000/000/000 ریال به مبلغ 1/800/000/000/000 ریال منقسم به 3/000/000 سهم 600/000 ریالی بانام از محل سود انباشته افزایش یافت و ماده مربوطه در اساسنامه اصلاح گردید.

در این خصوص آقای دکتر هوشنگ نژاد مدیر عامل شرکت ضمن تبریک انجام این مرحله از افزایش سرمایه شرکت و با تشکر از همراهیهای سهامداران وفادار شرکت اعلام نمودند که یقینا افزایش سرمایه شرکت موجبات مناسب تری برای فعالیت شرکت و به تبع آن بهره مندی سهامداران از مزایا و نتایج آن فراهم خواهد نمود.

نامبرده بیان داشت در این مرحله  و در مراحل بعدی با افزایش سرمایه شرکت پیش بینی میگردد مشارکت شایسته سهامداران شرکت صورت پذیرد تا امکان بیشتری برای حضور و سرمایه گذاری شرکت در عرصه های تجاری و اقتصادی برای شرکت بیش از پیش مهیا گردیده و به تبع آن استفاده حداکثری برای سهامداران نیز ایجاد خواهد کرد.

ایشان اعلام نمودند تیم مدیریتی شرکت با در نظر گرفتن شرایط بهره مندی تمامی سهامداران از فرصت پیش آمده، برنامه ریزی لازم را انجام داده و متعاقبا در این خصوص به سهامداران اطلاع رسانی خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 1 =