به دنبال تسهیل بیشتر ارتباط سهامداران محترم با مدیریت امور سهام شرکت سپاد هستیم

مدیر امور سهام شرکت سپاد:

به دنبال تسهیل بیشتر ارتباط سهامداران با مدیریت امور سهام هستیم

11 - به دنبال تسهیل بیشتر ارتباط سهامداران محترم با مدیریت امور سهام شرکت سپاد هستیم

سهامداران به عنوان ذینفعان و مالکان اصلی هر بنگاه اقتصادی محسوب می شوند، از این رو مدیریت امور سهام شرکت سپاد خراسان همواره از حساسیت و اهمیت ویژه ای در خدمت رسانی و پاسخگویی به سهامداران محترم برخوردار بوده است.

در ایام ماه مبارک رمضان و همچنین طی ماه هایی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده، این مدیریت نیز بنا بر وظیفه ذاتی خود، دست از خدمت رسانی بر نداشته و با رعایت موازین بهداشتی بصورت حضوری و غیر حضوری پاسخگوی سهامداران گرامی از اقصی نقاط استان و کشور بوده است.

به گزارش روابط عمومی سپاد، علی پیله چیان مدیر امور سهام شرکت سپاد در تشریح خدمات این مدیریت گفت: اقدامات مختلفی از جمله نقل و انتقال سهام و تعرفه زمین های واگذار شده اعم از انبارداری، صنعتی و تجاری، پیگیری تجمیع و فروش زمین های انبارداری و صنعتی سهامداران بصورت مستقیم یا بهره گیری از کارگزاران مختلف در این زمینه انجام می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: سهامداران سپاد دارایی های متنوعی از جمله سهام و زمین را دارا هستند که جهت آگاهی از وضعیت و نقل و انتقال آن به امور سهام مراجعه می کنند.

پیله چیان افزود: برخی از این خدمات بصورت حضوری و برخی بصورت غیر حضوری ( تلفنی یا از طریق سامانه سهامدارای) در اختیار سهامداران محترم قرار می گیرند.
مدیر امور سهام به دیگر مواردی نظیر انتخاب وکیل و ثبت شماره حساب های بانکی سهامداران اشاره کرد و اظهار داشت: در صدد هستیم تا با ارتقای سیستم پاسخگویی تلفنی و برخط کردن برخی از فرایندهای اداری بتوانیم ارتباط سهامداران با مدیریت امور سهام را تسهیل نماییم.

وی در پایان افزود: سهامداران محترم می توانند جهت آگاهی و دریافت قیمت روز سهام شرکت سپاد عدد 123 را به سامانه 10000144 پیامک نمایند.

22 - به دنبال تسهیل بیشتر ارتباط سهامداران محترم با مدیریت امور سهام شرکت سپاد هستیم 33 - به دنبال تسهیل بیشتر ارتباط سهامداران محترم با مدیریت امور سهام شرکت سپاد هستیم 44 - به دنبال تسهیل بیشتر ارتباط سهامداران محترم با مدیریت امور سهام شرکت سپاد هستیم 55 - به دنبال تسهیل بیشتر ارتباط سهامداران محترم با مدیریت امور سهام شرکت سپاد هستیم

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 3 =