بررسی وضعیت پروژه برج بازار در کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید

?بیست و ششمین جلسه کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید برگزار شد
?بررسی وضعیت پروژه برج بازار در کارگروه مشورتی

با ارائه گزارش مدیرعامل شرکت سپاد خراسان از وضعیت پیگیری و اقدامات صورت گرفته در خصوص پروژه برج بازار نسبت به انجام گفتگو و تبادل نظر در رابطه با این پروژه در کارگروه مشورتی اقدام شد.

بیست و ششمین جلسه دوره چهارم کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید خراسان در سالن جلسات شرکت سپاد خراسان با موضوع بررسی وضعیت پروژه برج بازار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد در این جلسه به ارائه راه کارها و اقدامات صورت گرفته در خصوص این پروژه پرداخت و همچنین سوابق و پیش بینی های لازم در مواجه با تبعات مالی پروژه برج بازار را به سمع کارگروه مشورتی رساند.

اعضای کارگروه مشورتی نیز پس از تبادل نظر و بررسی راه کارهای لازم درباره این پروژه با توجه به بار مالی گسترده آن بر شرکت سپاد و سهامداران محترم آن بر ادامه پیگیری مجدانه از سوی شرکت و همچنین ضرورت حمایت اعضای کارگروه مشورتی و نمایندگان محترم سهامداران در جلسات عمومی صاحبان سهام تاکید نمودند.

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

01 1030x1030 - بررسی وضعیت پروژه برج بازار در کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید 02 1030x1030 - بررسی وضعیت پروژه برج بازار در کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید 03 1030x1030 - بررسی وضعیت پروژه برج بازار در کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =