گزارش وضعیت نقل و انتقال و قیمت گذاری تعرفه اراضی واگذار شده به سهامداران محترم | بخش دوم: اراضی تجاری 13 قطعه

0Bs - گزارش وضعیت نقل و انتقال و قیمت گذاری تعرفه اراضی واگذار شده به سهامداران محترم | بخش دوم: اراضی تجاری 13 قطعه

توزیع تعرفه های زمین با کاربری های متنوع میان سهامداران شرکت سپاد طی سالیان گذشته صورت گرفته که در بخش اول گزارش به روند واگذاری و رشد ارزش زمین های انبارداری و صنعتی پرداخته شد.

در مجموع با عنایت به واگذاری سه مرحله تعرفه زمین با کاربری های انبارداری، صنعتی و تجاری به مساحت حدود 222 هزار مترمربع در سال های 1391، 1395 و 1398 بر آن شدیم تا در بخش دوم این گزارش به وضعیت فروش و نقل و انتقال تعرفه زمین های تجاری 13 قطعه ( واگذاری سال 1395) در مدیریت امور سهام شرکت سپاد خراسان بپردازیم.

از شما دعوت می کنیم تا در ادامه این گزارش با ما همراه باشید:

شرکت سپاد در مرحله دوم برابر با مصوبه سال 1394 هیئت مدیره شرکت سپاد به ازای سود سال های 1393، 1394 و 1395 اقدام به واگذاری اراضی تجاری به مساحت حدود 37هزار مترمربع به سهامداران محترم نمود.

قیمت تعرفه این اراضی از زمان واگذاری بویژه طی 9 ماه گذشته تا کنون رشدی 150درصدی را تجربه نموده و بازار خرید و فروش آن با توجه به روند افزایش قیمت آن میان سهامداران از رونق خوبی برخوردار بوده است.

سهامداران محترم علاوه بر انتفاع حاصل از افزایش قیمت تعرفه این اراضی می توانند در آینده از مبلغ فروش هر قطعه زمین نیز بهره مند گردند و با توجه به اینکه این اراضی در بخش شمال شرقی منطقه قرار دارد و این بخش از منطقه بزودی با افتتاح پل در دست احداث غیرهمسطح ابوطالب شمالی بازگشایی می گردد، امید آن است تا این اراضی نیز با افزایش قیمت بیشتری مواجه گردد و انتفاع بیشتری را عاید سهامدارانی که این تعرفه را در اختیار دارند، نماید.

در حال حاضر قیمت معاملاتی این تعرفه ها بطور میانگین به ازای هر سهم حدود 5،900،000 ریال می باشد.

در بخش های بعدی این گزارش به وضعیت نقل و انتقال و قیمت گذاری تعرفه زمین های تجاری 10 قطعه (واگذاری سال 1398) خواهیم پرداخت و از شما سهامدار گرامی درخواست می کنیم هرگونه نقد و پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 7 =