بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

0a1s - بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

در سومین نشست کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید صورت گرفت:

بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

سومین جلسه از پنجمین دوره کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، نوید و الهیه خراسان با حضور دکتر علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی و 2 تن از مدیران کل آن معاونت با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری و نحوه مشارکت در پروژه های جدید استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرکت سپاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد خراسان با توجه به وجود فرصت های سرمایه گذاری در سایر نقاط کشور، اولویت سرمایه گذاری این شرکت را در داخل استان عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود تا با مشارکت حداکثری سهامداران محترم بتوان همچون گذشته به اقدامات موثری در خدمت به اقتصاد کشور پرداخت.

وی در ادامه به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های شرکت سپاد، برنامه ها و چشم اندازهای منطقه تجاری گردشگری سپاد اشاره و سهم این شرکت را در حوزه اشتغال زایی، جلوگیری از توسعه حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی بسیار مهم ارزیابی کرد.

همچنین در این جلسه آقای ناصر غزالی پور رئیس کارگروه مشورتی به بیان اهداف و رویکردهای هر سه شرکت پرداخت و به آمادگی جامعه ایثارگری برای آبادانی و خدمت رسانی به استان اشاره کرد و در ادامه نیز جمعی از اعضای کارگروه به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

پس از ارائه گزارش کارگروه دکتر رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی به نیازها و اهمیت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف استان اشاره و بر حمایت استانداری از بنگاه های اقتصادی در راستای اولویت های استان تاکید کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه دکتر مرتضی اشرافی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و دکتر مهدی تقوایی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی نیز حضور داشتند.

0b2s - بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی 0c2s - بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی 0e2s - بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی 0a2s - بررسی فرصت های سرمایه گذاری استان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =