گزارش مدیرعامل شرکت سپاد از روند پرداخت سود به سهامداران محترم، قیمت سهام و تعرفه اراضی

0a1 - گزارش مدیرعامل شرکت سپاد از روند پرداخت سود به سهامداران محترم، قیمت سهام و تعرفه اراضی

 

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) منتشر شد:

گزارش مدیرعامل شرکت سپاد از روند پرداخت سود به سهامداران محترم، قیمت سهام و تعرفه اراضی

 

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، مدیرعامل و عضو هیئت شرکت سپاد خراسان طی گزارشی به روند پرداخت سود به سهامداران محترم و همچنین افزایش قیمت سهام و تعرفه اراضی تجاری و فروش اراضی انبارداری و صنعتی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سپاد، دکتر علیرضا هوشنگ نژاد ضمن تبریک فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری طبق برنامه زمان بندی شده نسبت به پرداخت سود مصوب مجمع سال 1398 که در سال جاری برگزار شد، اقدام گردید که با تمهیدات و تاکیدات هیئت مدیره محترم شرکت و تامین منابع انجام شده بیش از 77 درصد از سهامداران محترم سود سهام خود را تا این لحظه دریافت نموده اند.

وی در ادامه افزود: برای پرداخت این سود تا کنون بیش از 100 میلیارد ریال تامین منابع گردیده و این روند با جدیت تا زمان واریز سود همه سهامداران ادامه خواهد داشت.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: تلاش داریم تا سود سهام همه سهامداران را قبل از مهلت قانونی پرداخت نماییم و در این میان اگر سهامدارای با پیامک اصلاح شماره حساب بانکی خود مواجه شد، می تواند با مراجعه به سامانه سهامداری به اصلاح شماره حساب خود پرداخته تا در اسرع وقت سود سهام برای ایشان واریز گردد و در غیر این صورت نیازی به این امر نیست.

دکتر هوشنگ نژاد در بخش دیگری از سخنان خود به روند رو به رشد قیمت سهام سپاد اشاره کرد و افزود: قیمت معاملاتی هر تک سهم سپاد در حال حاضر ارزشی به مبلغ 18/300/000ریال دارد که این عدد نسبت به سال گذشته رشد صد در صدی را تجربه نموده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به شیب صعودی قیمت سهام سپاد و رشد ذاتی آن در حال حاضر مدیریت امور سهام با صف خرید مواجه است و توصیه ما به سهامداران محترم این است تا در راستای حفظ منافع خود حتی الامکان نسبت به حفظ و عدم فروش سهام دقت لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سپاد رشد قیمت معاملاتی و ارزش تعرفه های اراضی تجاری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: تعرفه اراضی تجاری 13 قطعه و 10قطعه واگذار شده به سهامداران بصورت مشاعی به ترتیب از رشد 120 و 130 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.

وی همچنین در ادامه به وضعیت اراضی انبارداری و صنعتی اشاره کرد و تشریح کرد: میانگین قیمت فروش انفرادی اراضی انبارداری بیش از130 درصد و صنعتی حدود صد در صد رشد را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

دکتر هوشنگ نژاد در پایان بر اهمیت همکاری و مشارکت اجتماعی سهامداران محترم در راستای بهبود فعالیت های شرکت تاکید کرد و بیان داشت: سهامداران گرامی می توانند با ارسال پیشنهادات و انتقادات خود ما را در روند مدیریت بهتر شرکت و سرمایه هایی که به امانت به ما سپرده شده یاری رسانند و در همین راستا در تلاش هستیم با همکاری و همراهی اعضای محترم هیئت مدیره با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، بتوانیم بالاترین بازدهی و سوددهی را برای خانواده 10 هزار نفری سهامداران محترم سپاد فراهم سازیم.

 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =