گزارش وضعیت نقل و انتقال و قیمت گذاری تعرفه اراضی واگذار شده به سهامداران محترم | بخش سوم: اراضی تجاری10قطعه

0a22 - گزارش وضعیت نقل و انتقال و قیمت گذاری تعرفه اراضی واگذار شده به سهامداران محترم | بخش سوم: اراضی تجاری10قطعه

گزارش وضعیت نقل و انتقال و قیمت گذاری تعرفه اراضی واگذار شده به سهامداران

بخش سوم: اراضی تجاری 10 قطعه ( واگذاری سال 1398)

در دو بخش قبلی این گزارش به طور کامل به بررسی وضعیت نقل و انتقال و قیمت تعرفه اراضی با کاربری های انبارداری، صنعتی و تجاری توزیع شده در سال های 1391 و 1395 پرداختیم و امیدواریم که مورد رضایت شما سهامدار گرامی بوده باشد.

این نکته لازم به ذکر است که تنها سهامدارانی مالک تعرفه های ذکر شده هستند که در تاریخ های برگزاری مجمع سالیانه دارای سهم بوده اند. این بدین معنا است که هر سهامدار متناسب با تعداد سهام خود در تاریخ مشخص شده، تعرفه به آنان تعلق گرفته است.

دارایی هر سهامدار با توجه به تاریخ خرید سهامی که انجام داده است از چهار بخش تشکیل شده که این بخش ها شامل سهام اصلی شرکت، تعرفه اراضی انبارداری یا صنعتی، تعرفه اراضی 13 قطعه تجاری و تعرفه اراضی 10 قطعه تجاری است که در صورت فروش و یا واگذار کردن هر مورد، سهامدار دیگر مالک آن بخش نخواهد بود اما در سایر بخش ها در صورتیکه در زمان واگذاری به او تعلق گرفته باشد، همچنان سهیم است.

پس از بیان این نکته از شما دعوت می کنیم به بخش سوم این گزارش یعنی بررسی وضعیت نقل و انتقال و قیمت تعرفه 10 قطعه اراضی توزیع شده در سال 1398 به سهامداران گرامی با کاربری تجاری توجه فرمایید.

شرکت سپاد در مرحله سوم برابر با پیشنهاد کارگروه مشورتی و اعضای هیئت مدیره و در نهایت مصوبه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت سپاد خراسان در تاریخ 23 خرداد 1398 اقدام به واگذاری 10 قطعه از اراضی تجاری به مساحت حدود 64 هزار مترمربع در قالب قرارداد صلح و تعرفه به سهامداران محترم نمود.

بر خلاف گذشته، واگذاری این اراضی به ازای پرداخت سود و با دریافت هزینه های آماده سازی و غیره به سهامداران محترم صورت نگرفت و تنها به عنوان تلاشی مضاعف از سوی شرکت سپاد خراسان برای واگذاری بخشی از دارایی های سهامداران به خودشان این موضوع پیگیری و به سرانجام رسید.

بیشتر این اراضی در حاشیه بلوار بهارستان به عنوان بلوار اصلی منطقه و از موقعیت بسیار مطلوبی برخودار بوده که در سال گذشته با تلاش مدیران و کارکنان شرکت دو قطعه از آن با قیمت کارشناسی شده به فروش رسید و طی فرایند قرعه کشی مبلغ آن به سهامدارانی که تمایل خود را برای فروش تعرفه های مذکور اعلام کرده بودند، پرداخت شد.

قیمت تعرفه این اراضی از زمان واگذاری بویژه طی 11 ماه گذشته تا کنون رشد 177درصدی را تجربه نموده و بازار خرید و فروش آن با توجه به روند افزایش قیمت آن میان سهامداران از رونق خوبی برخوردار است.

سهامداران محترم علاوه بر سود حاصل از افزایش تدریجی قیمت تعرفه این اراضی می توانند در آینده از مبلغ فروش تجمیعی هر قطعه زمین بهره مند گردند و با توجه به اینکه این اراضی در موقعیت بسیار مناسبی از منطقه قرار دارد و منطقه گردشگری سپاد نیز بزودی با افتتاح پل غیرهمسطح ابوطالب شمالی از دسترسی ترافیکی بهتری نسبت به گذشته برخوردار می شود، امید است تا این اراضی پس از بهره برداری این پل با افزایش قیمت بیشتری مواجه گردد و سود بیشتری را عاید سهامداران نماید.

در حال حاضر قیمت معاملاتی این تعرفه ها بطور میانگین به ازای هر سهم حدود 11/500/000ریال است.

در پایان از شما سهامدار گرامی درخواست می کنیم با توجه به گزارش هایی که از بخش های مختلف مدیریت امور سهام، تعرفه ها و سایر رویدادهای شرکت سپاد خراسان منتشر می شود، هرگونه نقد و پیشنهاد خود را با ما در میان بگذارید و ما را از رهنمودهای خود بهره مند سازید.

? جهت آگاهی از آخرین قیمت روز سهام می توانید عدد 123 و قیمت روز تعرفه ها عدد 124 را به سرشماره 10000144 ارسال نمایید.
? همچنین جهت ارتباط با امور سهام شرکت سپاد خراسان می توانید با شماره 37080-051 داخلی یک در ارتباط باشید.

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 18 =