01 - تقاطع غیرهمسطح ابوطالب با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح ابوطالب با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان افتتاح شد

تقاطع غیرهمسطح ابوطالب با حضور استاندار خراسان رضوی، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان و همچنین شهردار مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از اعضای شورای شهر همزمان با بعثت رسول گرامی اسلام (ص) افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سپاد؛ این تقاطع با هزینه ۱۱۵میلیارد تومان از سوی شهرداری مشهد افتتاح شد و شرکت سپاد خراسان نقش مهمی در تسهیل حریم بلوار ابوطالب شمالی و افتتاح به موقع آن داشته است.

شرکت سپاد بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی را در سال های گذشته تا عرض 35 متر انجام داده بود که از اوایل سال 1399 طی توافقی میان شهرداری و شرکت سپاد خراسان طرح آن از 35 متر به 45 متر اصلاح گردید که با حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد، با جدیت نسبت به تسهیل حریم بلوار اقدام گردید.

در حال حاضر تقاطع غیرهمسطح ابوطالب به عنوان یک پروژه زیرساخت در منطقه تجاری گردشگری سپاد به شمار می آید که سبب کاهش بار ترافیکی ورودی و خروجی به منطقه می گردد که سال ها مورد چالش فعالان اقتصادی و مردم ساکن در منطقه بوده است.

همچنین در گذشته میدان خیام تنها راه اصلی برای ورود و خروج به منطقه سپاد بوده و در بیشتر اوقات بخصوص در زمان پیک از ترافیک روانی برخوردار نبوده است و ایجاد دسترسی جدید به منطقه از اولویت های شرکت سپاد به شمار می رفته است.

لازم به ذکر است با احداث این پل و با تاکید بر اتصال حاشیه به متن از سوی مدیران شهری مشهد مقدس، می توان شاهد رشد قیمت املاک ساکنان و اراضی سهامداران، رونق مضاعف منطقه گردشگری سپاد بویژه برای فعالان اقتصادی و همچنین رفع محرومیت و اشتغال زایی بیشتر برای حاشیه نشینان باشیم.

گفتنی است در این افتتاحیه علاوه بر استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد مقدس، از سوی شرکت سپاد نیز آقایان دکتر محمدرضا دیمه کار رئیس هیئت مدیره، عباس پورایران نائب رئیس، علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، ناصرجهانشاهی عضو هیئت مدیره، سید محسن قلمشاهی مدیر املاک، مستغلات و حقوقی و مجیدرضا حسن زاده عضو کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید حضور داشتند.

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

گزارش تصویری :