مدیرعامل سپاد: همکاری شرکت سپاد در کنار اقدامات مدیریت شهری مشهد سبب افزایش اشتغال زایی و توسعه اقتصادی در منطقه گردشگری سپاد خواهد شد

02 - مدیرعامل سپاد: همکاری شرکت سپاد در کنار اقدامات مدیریت شهری مشهد سبب افزایش اشتغال زایی و توسعه اقتصادی در منطقه گردشگری سپاد خواهد شد

?مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در مراسم افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب:

?همکاری شرکت سپاد در کنار اقدامات مدیریت شهری مشهد سبب افزایش اشتغال زایی و توسعه اقتصادی در منطقه گردشگری سپاد خواهد شد

دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان طی سخنانی در مراسم افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح ابوطالب گفت: همکاری شرکت سپاد خراسان در کنار اقدامات سازنده مدیریت شهری مشهد باعث کاهش فقر، محرومیت و افزایش اشتغال زایی و توسعه اقتصادی در منطقه تجاری گردشگری سپاد خواهد شد.

دکتر علیرضا هوشنگ نژاد ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص) به نمایندگی از شرکت سپاد خراسان از تلاش های مدیریت شهری بویژه دکتر کلایی شهردار مشهد قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاد، وی با اشاره به سرمایه گذاری سهامداران ایثارگر شرکت سپاد خراسان در این منطقه گفت: ایثارگران هشت سال دفاع مقدس پس از پایان جنگ، تلاشی دیگر را در این منطقه در حوزه اقتصادی و برای آبادانی شهر و بویژه اشتغالی زایی و رفع محرومیت برای حاشیه نشینان آغاز کردند.

مدیرعامل شرکت سپاد در ادامه به سابقه همکاری شرکت سپاد با مدیریت شهری پرداخت و به احداث پل غیرهمسطح خیام و بخشی از بزرگراه شهید چراغچی اشاره کرد و افزود: در سال 1386 این شرکت طی توافقی با شهرداری مشهد، حدفاصل میدان شهید فهمیده تا میدان امام حسین(ع) و همچنین تقاطع غیرهمسطح خیام را احداث نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد: نظیر این توافق در افتتاح تقاطع غیرهمسطح ابوطالب میسر گردیده؛ بدین صورت که در سال 1380 نسبت به تسهیل حریم بلوار ابوطالب شمالی در منطقه شهرک قدس توافقی میان شهرداری و این شرکت صورت گرفت و پس از توسعه آن از عرض 35 متر به 45 متر، اکنون افتخار می کنیم که در کنار مدیریت شهری مشهد شاهد افتتاح این تقاطع هستیم.

مدیرعامل شرکت سپاد خطاب به استاندار خراسان رضوی و مسئولان حاضر در این مراسم گفت: این شرکت ظرفیت و آمادگی لازم جهت همکاری در حوزه های اقتصادی و توسعه شهر و استان را دارد و خود را به عنوان بازویی توانمند در کنار مسئولان و مدیران شهری و استانی می داند.

وی در ادامه افزود: با حضور 80 فعال اقتصادی بزرگ در منطقه تجاری گردشگری سپاد بیش از 17هزار شغل ایجاد شده و این استعداد و پتانسیل در منطقه سپاد وجود دارد تا فقر و محرومیت را کاهش دهیم و باعث اشتغال زایی بیشتر شویم.

دکتر هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در پایان سخنان خود بر ظرفیت بالای سرمایه گذاری در منطقه سپاد و اقدامات سازنده و بیشتر مدیران شهری و استانی با همکاری این شرکت برای آبادانی حاشیه شهر، رفع فقر و محرومیت و اشتغال زایی تاکید کرد و گفت: امیدواریم این پروژه ضمن ایجاد رفاه بیشتر برای حاشیه نشینان، سبب رشد و شکوفایی منطقه تجاری گردشگری سپاد گردد.

گفتنی است در این افتتاحیه علاوه بر استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، از سوی شرکت سپاد خراسان نیز آقایان دکتر محمدرضا دیمه کار رئیس هیئت مدیره، عباس پورایران نائب رئیس، علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، ناصرجهانشاهی عضو هیئت مدیره، سید محسن قلمشاهی مدیر املاک، مستغلات و حقوقی و مجیدرضا حسن زاده عضو کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید حضور داشتند.

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =