انتشار دومین بخش از مصاحبه با وکلای محترم سهامداران: گفتگو با وکلای سهامداران بیرجند ، طبس و تربت جام

0a2 - انتشار دومین بخش از مصاحبه با وکلای محترم سهامداران: گفتگو با وکلای سهامداران بیرجند ، طبس و تربت جام

همانطور که در مقدمه انتشار اولین بخش از گفتگوهای صمیمانه با وکلای سهامداران شرکت سپاد خراسان بیان شد؛ این شرکت از آغاز تاسیس تا کنون به عنوان مجموعه سهامداری با سابقه در کشور شیوه مدیریت و نظارت بر فعالیت های خود را با برگزاری مجامع اداره نموده و برگزاری مجامع سپاد با توجه به عدم امکان حضور همه سهامداران، با حضور وکلای آنها برگزار شده که هر سهامدار می تواند با انتخاب فردی باتجربه با آگاهی مناسب از مسائل حقوقی و اقتصادی زمینه ساز اتخاذ تصمیم های کارشناسی را فراهم می آورد.

سپاد اکنون بیش از 200 وکیل منتخب از سوی سهامداران را دارد که در محوری ترین و مهم ترین انتخاب ها و تصمیمات شرکت نقش دارند، لذا پیرو تهیه مصاحبه های دوره ای از وکلای سهامداران، این بار پای صحبت های وکلای شهرستان های تربت جام، طبس و بیرجند خواهیم نشست.

در بخش دوم این گفتگوها آقایان محمدعلی ابراهیمی، علی ضربی و غلامحسین احسانی به بیان دیدگاه ها و نظراتشان پیرامون عملکرد شرکت می پردازند که در ادامه می خوانیم:

🔸آقای غلامحسین احسانی از وکلای سهامداران شهرستان طبس با اشاره به اجرای صحیح مصوبات مجمع برگزار شده در سال جاری گفت: اجرای مصوبات مجامع از مطالبات وکلای سهامداران است که از هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت بابت اجرای آن طی سال گذشته تشکر می کنیم.

وی افزود: گزارش های شفاف و رو به رشد قیمت ها مطلوب است و وقتی سهامداران متوجه این امر در بازه های زمانی مختلف می شوند، امیدوار می شوند.

آقای احسانی در ادامه به ارائه پیشنهادی در رابطه با بهبود روند اطلاع رسانی پرداخت و تشریح کرد: با توجه به اینکه همه سهامداران دسترسی به شیوه های نوین اطلاع رسانی ندارند پیشنهاد می شود گزارش هایی از روند فعالیت شرکت بصورت شش ماهه و یک ساله در قالب یک بولتن خبری چاپ و از طریق پست توزیع گردد.

وی در پیشنهادی دیگر به برگزاری نشست های فوق العاده وکلای سهامداران در بازه های زمانی مختلف پرداخت و افزود: در پایان پیشنهاد می کنم نشست هایی که در گذشته با حضور اعضای کارگروه مشورتی شرکت ها برگزار می شد، برگزار گردد تا وکلای سهامداران در فرصت های بیشتری به بررسی روند فعالیت های شرکت بپردازند و تصمیم های حساب شده تری در مجامع اتخاذ نمایند.

🔹آقای محمد علی ابراهیمی از وکلای سهامداران شهرستان بیرجند نیز در ابتدای سخنان خود ضمن انتقاد از برخی پروژه های گذشته شرکت، گفت: در گذشته تصمیم هایی در شرکت سپاد گرفته شد و با توجه به عدم انجام اطلاع رسانی های لازم، سبب آسیب های اقتصادی به شرکت و به تبع آن سهامداران گردید که از جمله آن می توان به اجرای پروژه میدان خیام، نیروگاه برق و برج بازار اشاره کرد.

وی با یادآوری تذکرات خود به مدیران وقت افزود: در حال حاضر شفافیت خوبی در امور شرکت سپاد وجود دارد و فعالیت ها و گزارش ها را رصد می کنیم.

آقای ابراهیمی با تاکید بر استفاده از کارشناسان مجرب افزود: نباید به کارشناسان داخلی شرکت سپاد اکتفا شود و حتما باید ابعاد یک پروژه اقتصادی توسط کارشناسان مجرب بررسی و بر اساس ظرفیت ها اقدام شود تا به منافع سهامداران آسیبی نرسد.

وی در ادامه افزود: پرداخت سود به سهامداران، امسال به موقع صورت گرفت و امیدواریم منابع مالی حاصل از این سود همانطور که در سال های گذشته در مجامع تذکر داده ام حاصل از فروش زمین و دارایی ها نباشد؛ زیرا پرداخت سود باید بر اساس انجام یک فرایند اقتصادی باشد.

آقای ابراهیمی از وکلای سهامداران شهرستان بیرجند در پایان خاطر نشان کرد: ما از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد توقع شفافیت، کار دلسوزانه، عدم نگاه کوتاه مدت به موضوعات اقتصادی و در مسیر خود ثابت قدم و پاسخگو باشند.

🔸آقای علی ضربی از وکلای سهامداران شهرستان تربت جام با ارائه پیشنهادهایی برای بهبود روند فعالیت ها در شرکت سپاد خراسان، گفت: الحمدلله روند فعالیت ها در مسیر صحیح خود قرار داشته و جای تشکر از همه عزیزان در این شرکت دارد.

وی افزود: اعلام قیمت ها و روند رشد آن مطلوب است و از برخورد مناسب کارکنان و پاسخگویی از مدیریت امور سهام شرکت سپاد کمال رضایت را داریم.

آقای ضربی با ابراز خرسندی از واریز به موقع سود سهام در سال جاری و پیش از عید نوروز اظهار داشت: پیشنهاد می کنم شرکت سپاد در قالب طرحی کارشناسی شده نسبت به ساخت و سازهایی در منطقه اقدام نماید و برای سهامدارانی که تمایل به مشارکت دارند یک واحد آپارتمان در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: به عنوان یک نماینده از سوی سهامداران وظیفه دارم تا اطلاعات و آگاهی های لازم از روند فعالیت و پرداخت سود شرکت را پیگیری کنم و تا کنون ارتباط زیادی با سهامداران در این زمینه داشته ام.

💠 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − هفت =