01 low - در اولین نشست مدیران و کارکنان شرکت سپاد خراسان در سال جدید مطرح شد: تلاش برای کسب رضایت حداکثری سهامداران با فعالیت های ثمربخش

با حضور مدیرعامل شرکت سپاد خراسان و جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت اولین نشست صمیمی در سال 1400 با هدف انجام هماهنگی ها و هم افزایی های لازم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاد در این نشست صمیمی دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل شرکت سپاد خراسان ضمن تبریک سال نو و اعیاد ماه شعبان گفت: با گذشت بیش از 33 سال از تاسیس شرکت سپاد که با سرمایه گذاری 10هزار سهامدار رزمنده وایثارگر صورت گرفته است این مجموعه همواره منسجم و قدرتمند با تلاش مدیران و همکاران دلسوز و با انگیزه به فعالیت پرداخته است.

وی با اشاره به خدمات ارزنده موسسان و مدیران گذشته بویژه سردار گرانقدر اسلام شهید نورعلی شوشتری، گفت: از هر فرد و شخصیتی که در زمان حضور خود توانسته است برای این شرکت و سهامداران خدمتی انجام دهد تشکر می کنیم.

مدیرعامل شرکت سپاد در ادامه خطاب به مدیران و کارکنان سپاد گفت: در حال حاضر اگر رضایت نسبی در میان سهامداران حاکم است ناشی از تلاش شما همکاران گرامی بوده و به سهم خود از تلاش مدیران و کارکنان این شرکت تشکر و قدردانی می کنم.

وی تاکید کرد: امروز مهم است که ما چه فعالیت و کار ارزشمندی برای شرکت و سهامداران انجام دهیم و امیدوارم سال جدید نیز همچون سال گذشته با جدیت به انجام خدمات سودبخش بپردازیم.

دکتر هوشنگ نژاد در ادامه سخنان خود بیان داشت: هیچ گاه اعلام نکرده ایم که کار ما صد در صد بی نقص و درست است و ما همواره پذیرای نقدها و پیشنهادهای سازنده سهامداران محترم و کارکنان و مدیران این شرکت بزرگ هستیم.

وی در ادامه به تصویب بودجه سال 1400 در اواخر سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: تصویب به موقع این بودجه که با کارشناسی ها متعدد و تلاش های هیئت مدیره شرکت سپاد صورت گرفت، راه را برای انجام فعالیت های به موقع و سودبخش در همه واحدها باز می کند.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات همه مدیران و کارکنان شرکت سپاد در سال گذشته، گفت: برای سال جدید سالی پر تلاش و با انگیزه با موفقیت های اقتصادی آرزو می کنم و امیدوارم امسال هم بتوانیم به رضایت حداکثری سهامداران محترم با فعالیت های ثمربخش خود دست یابیم.

💠 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان