انتشار چهارمین بخش از مصاحبه با وکلای محترم سهامداران؛ گفتگو با وکلای سهامداران نیشابور، تربت حیدریه و مشهد مقدس

photo ۲۰۲۱ ۰۵ ۰۱ ۱۱ ۰۹ ۵۶ - انتشار چهارمین بخش از مصاحبه با وکلای محترم سهامداران؛ گفتگو با وکلای سهامداران نیشابور، تربت حیدریه و مشهد مقدس

چهارمین بخش از مصاحبه با وکلای محترم سهامداران منتشر شد

گفتگو با وکلای سهامداران نیشابور، تربت حیدریه و مشهد مقدس

چهارمین بخش از گفتگوهای صمیمانه با وکلای سهامداران به همت واحد روابط عمومی شرکت سپاد خراسان تهیه و تنظیم گردید.
در متن پیش رو به گفتگو با وکلای سهامداران نیشابور، تربت حیدریه و مشهد مقدس پرداختیم که البته وکلای هر شهر می توانند از سایر شهرستان ها نیز موکل قبول کنند و محدود به یک منطقه جغرافیایی نیستند.
همانطور که در مقدمه 9 مصاحبه قبلی بیان شد؛ این شرکت از آغاز تاسیس تا کنون به عنوان مجموعه سهامداری با سابقه در کشور، شیوه مدیریت و نظارت بر فعالیت های خود را با برگزاری مجامع اداره نموده و برگزاری مجامع سپاد با توجه به عدم امکان حضور همه سهامداران، با حضور وکلای آنها برگزار شده که هر سهامدار می تواند با انتخاب فردی باتجربه با آگاهی مناسب از مسائل حقوقی و اقتصادی زمینه ساز اتخاذ تصمیم های کارشناسی شده را فراهم آورد.
سپاد اکنون بیش از 200 وکیل منتخب از سوی سهامداران دارد که در محوری ترین و مهم ترین انتخاب ها و تصمیمات شرکت نقش دارند.
در بخش چهارم این گفتگوها آقایان محمدحسین آذرنیواز، محمدرضا بالاور و محمد هراتی به بیان دیدگاه ها و نظراتشان پیرامون عملکرد شرکت سپاد خراسان می پردازند که در ادامه می خوانیم:

? آقای محمد هراتی از وکلای سهامداران تربت حیدریه با استقبال از جلسه هم اندیشی برگزار شده در اواخر سال گذشته بیان داشت: ما نمایندگان پیوسته پاسخگوی سوالات موکلان هستیم و برگزاری چنین جلساتی در طول سال، ما را از اقدامات شرکت آگاه و دستمان را در پاسخگویی بهتر به سهامداران باز می کند.

وی افزود: افزایش قیمت سهام و تعرفه و هماهنگی آن با تورم، سهامداران را امیدوار کرده و همانطور که مشخص است، صف خرید بوجود آمده برای خرید تعرفه و سهام سپاد، خبر خوب و امیدوار کننده ای است.

آقای هراتی بهترین شیوه اطلاع رسانی را پیامک توصیف کرد و بیان داشت: اطلاع رسانی پیامکی را توسعه دهید، بویژه نزد وکلای سهامداران که موظف به ارائه اخبار و پاسخگویی به موکلان خود هستند.

? آقای محمدحسین آذرنیواز از وکلای سهامداران مشهدمقدس از علاقه قلبی خود به مجموعه سپاد اشاره کرد و خدمات این شرکت را از ابتدای تاسیس تا کنون ستودنی دانست.

وی در همین راستا بیان کرد: وقتی به ابعاد مختلف شرکت نگاه می کنیم، تاثیرات گسترده ای را برای سهامداران و هم در آبادانی و سازندگی شهر مشاهده می کنیم و هیچگاه شرکت سپاد را رو به افول ندیده ایم و همواره رو به صعود بوده است.

آقای آذرنیواز در ادامه بیان داشت: ارزش افزوده سهام و تعرفه که به مرور اتفاق می افتد به همراه سود سهامی که در موقع مقرر واریز می شود؛ شرایط مطلوبی را در میان سرمایه گذاران سپاد بوجود آورده است.

وی ادامه داد: شرکت سپاد از نظر نیروی متخصص، سرمایه و امکانات کمبودی ندارد و باید با برنامه ریزی و کارشناسی مدون فعالیت های این شرکت را برنامه ریزی و اجرا کرد.
آقای محمد حسین آذرنیواز در پایان تصریح کرد: امروز یک هنر است که در شرایط تورم، رکود و بیماری کرونا، شرکت بتواند سرپا باشد و پیشنهاد می کنم؛ سپاد امکانات خود را بسیج کند تا در سایر حوزه ها به فعالیت های اقتصادی موثر با افق بالاتری بپردازد.

? آقای محمدرضا بالاور از وکلای سهامداران نیشابور نیز به رضایت اکثر سهامداران از پرداخت به موقع سود اشاره کرد و خاطرنشان کرد: پیرو سنوات گذشته نباید منابع پرداخت سود از فروش سرمایه شرکت و اراضی صورت گیرد و باید این سود، ناشی از فعالیت های اقتصادی باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: کارهای بزرگ بدون کارشناسی کافی نباید آغاز شود و بهره مندی از نظرات کارشناسی کارگروه مشورتی در این زمینه می تواند راهگشا باشد.

آقای بالاور تصریح کرد: فعالیت دلسوزانه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره در پرداخت منظم سود بسیار حائز اهمیت است و برخی سهامداران چشم انتظار پرداخت همین سودها هستند.

وی افزود: مدیریت امورسهام و روابط عمومی کار ارزشمندی را در اطلاع رسانی به موقع به سهامداران بویژه در حوزه قیمت سهام و تعرفه ها انجام می دهند، زیرا این اطلاع رسانی شفاف سبب عدم از دست رفتن سرمایه های سهامداران در هنگام عدم اطلاع از قیمت ها و فروش ناآگاهانه می شود.

آقای محمدرضا بالاور در پایان سخنان خود با اشاره به كلام امير المؤمنين (ع) گفت: حضرت علی علیه السلام فرمودند «اوصيكم بتقوي الله و نظم امركم» یعنی در درجه اول تقوای الهی و اگر در سپاد نیز با رعایت این موضوع و همچنین نظم و برنامه ریزی فعالیت ها انجام شود، سرانجام باعث موفقیت مجموعه می شود.

? روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

?https://www.sepad.org
?https://sapp.ir/sepadco
?https://t.me/sepadco
?https://www.instagram.com/sepadco

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =