نجمین بخش از گفتگوهای صمیمانه با وکلای سهامداران سپاد: گفتگو با وکلای سهامداران تهران، سبزوار و اسفراین

sepad  - نجمین بخش از گفتگوهای صمیمانه با وکلای سهامداران سپاد: گفتگو با وکلای سهامداران تهران، سبزوار و اسفراین

پنجمین بخش از گفتگوهای صمیمانه با وکلای سهامداران به همت واحد روابط عمومی شرکت سپاد خراسان تهیه و تنظیم گردید.

در این گزارش اقدام به گفتگو با وکلای سهامداران تهران، اسفراین و سبزوار پرداختیم که البته وکلای هر شهر می توانند از سایر شهرستان ها نیز موکل قبول کنند و محدود به یک منطقه جغرافیایی نیستند.

همانطور که بیان شد؛ این شرکت از آغاز تاسیس تا کنون به عنوان مجموعه سهامداری با سابقه در کشور، شیوه مدیریت و نظارت بر فعالیت های خود را با برگزاری مجامع اداره نموده و برگزاری مجامع سپاد با توجه به عدم امکان حضور همه سهامداران، با حضور وکلای آنها برگزار شده که هر سهامدار می تواند با انتخاب فردی باتجربه با آگاهی مناسب از مسائل حقوقی و اقتصادی زمینه ساز اتخاذ تصمیم های کارشناسی شده را فراهم آورد.

در این بخش از گفتگوها آقایان ابوالقاسم منصوری، قربانعلی حسن پور و علی اکبر دلبری به بیان دیدگاه ها و نظراتشان پیرامون عملکرد شرکت سپاد خراسان می پردازند که در ادامه این گزارش می خوانیم.

🔸 آقای ابوالقاسم منصوری از وکلای سهامداران تهران با اشاره به ترکیب حضور هیئت مدیره و مدیرعامل و سابقه فعالیت شرکت سپاد گفت: می توان پیش بینی کرد که تصمیم ها و تدابیر مناسبی با عنایت به تجربه دوستان اندیشیده و به کار گرفته می شود.

وی با ابراز خرسندی از اقدام روابط عمومی در ارتباط با وکلای سهامداران و دریافت نظرات و پیشنهادات در قالب مصاحبه بیان داشت: به عنوان فردی که از خارج شرکت، فعالیت ها را رصد می کنم به نظر اقدامات سنجیده و بر اساس چارچوب است.

آقای منصوری در ادامه به اهدف تاسیس شرکت سپاد اشاره کرد و افزود: موسسان این شرکت با امیدهایی این مجموعه را راه اندازی کرده اند و به عنوان یک مجموعه ارزشی تمام فعالیت ها را بر مبنای رضای خداوند پایه گذاری نمودند.

وی در پایان بیان داشت: در زمانیکه رزمندگان ما در دفاع از کشور مشغول بودند و فرصتی برای انجام کارهای اقتصادی نداشتند، سپاد توانست از نظر اقتصادی برای این عزیزان و خانواده هایشان پس از هشت سال دفاع مقدس قدمی بر دارد و بایستی این مسیر با جدیت ادامه داشته باشد.

🔹آقای علی اکبر دلبری از وکلای سهامداران سبزوار در آغاز سخنان خود به فراز و نشیب های شرکت سپاد در فعالیت های اقتصادی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شرکت سپاد نسبت به سایر شرکت ها به وعده ها و تصمیم های خود عمل نموده و آن را سرآمد می دانم.

وی با تاکید بر برگزاری جلسات توجیهی و هم اندیشی گفت: جلسات هم اندیشی و پرسش و پاسخ با نمایندگان بسیار مفید است ولی برگزاری آن در یک محل خاص با حضور جمع زیاد اثربخشی لازم را ندارد.

آقای دلبری در ادامه بیان داشت: اگر این جلسات بصورت منطقه ای و هر جلسه با تعداد محدودی از وکلا برگزار شود، موثرتر خواهد بود.

وی در پایان اقدامات شرکت سپاد را در پرداخت سود و توزیع تعرفه ها را باعث افزایش رضایت سهامداران دانست و تاکید کرد: اطلاع رسانی پیوسته و مداوم در فضای مجازی، سهامداران را نسبت به فعالیت شرکت دلگرم تر خواهد کرد.

🔸آقای قربانعلی حسن پور از وکلای سهامداران اسفراین با بیان اینکه افزایش قیمت ها و تعرفه ها به نسبت تورم خوب بوده است گفت: عدم فروش سرمایه های شرکت و پرداخت سود حاصل از فعالیت های مناسب اقتصادی مورد تاکید است.

وی در ادامه به ارائه پیشنهادی در رابطه با نحوه پرداخت سود اشاره کرد و افزود: خوب است که شرکت سپاد برای کسانی که تمایل به دریافت تعرفه به جای پرداخت سود دارند اقدام و این موضوع را از سهامداران محترم کسب اطلاع کند.

آقای حسن پور در ادامه تصریح کرد: ارزش تعرفه و رشد آن نسبت به سود نقدی بالاتر است و سهامداران از این اقدام انتفاع بیشتری می برند.

وی در پایان با استقبال از شیوه پیامکی ارسال آخرین قیمت ها و اطلاعات به وکلای سهامداران گفت: این اطلاع رسانی ما را در پاسخگویی به موکلانمان یاری می کند و از این موضوع رضایت دارم.

💠 روابط عمومی شرکت سپاد خراسان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 6 =