شرکت سپاد در راستای توسعه مسائل فرهنگی بویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش می کند

رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان:

شرکت سپاد در راستای توسعه مسائل فرهنگی بویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش می کند

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ سردار علی اکبر گرمه ای رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان با اشاره به اهمیت هفته دفاع مقدس بیان داشت: شرکت سپاد خراسان حدود یک سال قبل از اینکه جنگ به پایان برسد به ثبت رسید و این نشان دهنده این است که فرماندهان بزرگ جنگ در آن زمان پیش بینی می کردند که جنگ بعدی جنگ اقتصادی خواهد بود.
وی افزود: بنیان گذارن این شرکت از جمله شهید والا مقام سردار نور علی شوشتری در این زمینه تلاش های گسترده ای انجام دادند تا اکنون شاهد دستآوردهای بیشمار شرکت سپاد و مجموعه های ایجاد شده از آن باشیم.
سردار گرمه ای در ادامه تصریح کرد: شرکت سپاد خراسان به عنوان یک مجموعه سهامی خاص از معدود شرکت هایی است که در اساسنامه خود بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده و در راستای توسعه مسائل فرهنگی بویژه هفته دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می کند.
وی در ادامه بیان داشت: عمده سهامداران شرکت سپاد از خانواده محترم شهدا، آزادگان و رزمندگان هستند و امیدواریم که این فعالیت ها در شرکت سپاد خراسان توسعه پیدا کند.
رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان در پایان افزود: امیدواریم با همان توانمندی ها و انگیزه هایی که در دفاع مقدس داشتیم، ادامه دهنده و حافظ دستآوردهای شرکت سپاد خراسان در خدمت به سهامداران و مردم باشیم.

12 294x300 - شرکت سپاد در راستای توسعه مسائل فرهنگی بویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس تلاش می کند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + یازده =