با برپایی خیمه شهدا تلاش کردیم تا به شکلی شایسته به استقبال هفته دفاع مقدس برویم

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان:

با برپایی خیمه شهدا تلاش کردیم تا به شکلی شایسته به استقبال هفته دفاع مقدس برویم

 

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان طی سخنانی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای محترم کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید خراسان در محل شرکت سپاد برپا شده بود، گفت: با برپایی خیمه شهدا در شرکت سپاد خراسان، تلاش کردیم تا به شکلی شایسته به استقبال هفته دفاع مقدس برویم.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر علیرضا هوشنگ نژاد با اشاره به اکثریت سهامداران رزمنده و ایثارگر در شرکت سپاد خراسان گفت: از هفته ها قبل به طرح های مختلفی پرداختیم تا بتوانیم با اجرای آن به استقبال هفته دفاع مقدس به شکلی شایسته برویم و انجام وظیفه کنیم.

وی افزود: با مساعدت و تمهید ریاست و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد تصمیم گرفتیم تا خدمتی هر چند کوچک برای پاسداشت این ایام در قالب برپایی نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان خیمه شهدا انجام دهید.

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان با اشاره به اهمیت زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: وظیفه ما است تا نگذاریم یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام و جانفشانی های آنها در هشت سال دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

وی در پایان تصریح کرد: فرهنگ سازی هدف اصلی ما از برپایی این نمایشگاه بوده که در راستای رسالت های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی شرکت سپاد خراسان برگزار شده است.

13 300x300 - با برپایی خیمه شهدا تلاش کردیم تا به شکلی شایسته به استقبال هفته دفاع مقدس برویم

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 3 =