نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور سرمایه هایی است که اکنون وارث آن هستیم

رئیس کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید خراسان:

نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور سرمایه هایی است که اکنون وارث آن هستیم

رئیس کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید خراسان در حاشیه بازدید از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل شرکت سپاد خراسان برپا شده بود گفت: نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور سرمایه های ارزشمندی است که اکنون وارث آن هستیم.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ ناصر غزالی پور ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در محیطی هستیم که بعد از دفاع مقدس با همان انگیزه ها کار جهادی و سازندگی با نام شرکت سپاد ادامه یافت.

وی افزود: باعث خرسندی است که به یاد آن دوران، نمایشگاهی با این کیفیت در شرکت سپاد برپا شده و ما را به یاد دوران دفاع مقدس و حضور گسترده مردم خصوصا جوانان می اندازد.

آقای غزالی پور در ادامه اظهار داشت: از هر گوشه ای از میهن عزیزمان مردمانی با اخلاص و انگیزه می آمدند تا با تبعیت از امام و دفاع از کشور جانشان را فدا کنند و برای خودشان هم چیزی نمی خواستند.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر امروز بخواهیم از موانع اقتصادی و مشکلاتی که دشمن برای ما به وجود آمده عبور کنیم نیازمند همان روحیه جهادی و اخلاص هستیم.

رئیس کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید خراسان برپایی این نمایشگاه ها را یادآور سرمایه هایی دانست که اکنون وارث آن هستیم و گفت: فراموش نکنیم که اگر این ایثارگری ها نبود نمی توانستیم چراغ انقلاب و امید خدمت به مردم را زنده نگهداریم و باید قدردان آن باشیم.

14 300x200 - نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور سرمایه هایی است که اکنون وارث آن هستیم

 

 

عضو کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید خراسان:

امیدواریم حرکت های بزرگتری در زمینه حفظ ارزش های دفاع مقدس انجام شود

عضو کارگروه مشورتی شرکت های سپاد، الهیه و نوید خراسان در حاشیه بازدید از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در محل شرکت سپاد خراسان برپا شده بود گفت: امیدواریم حرکت های بزرگتری در زمینه حفظ ارزش های دفاع مقدس انجام شود.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ اصغرزاده گلزار با اشاره به وابستگی شرکت سپاد خراسان به این ایام گفت: درست است که در مجموعه شرکت های سپاد، یادآوری ایامی مانند هفته دفاع مقدس یک ضرورت است اما اینگونه نیست که حال و هوای ما نظیر تفکر، منویات، منش و سیره عملی ما چیزی جدا از ارزش های دفاع مقدس باشد.

وی تاکید کرد: در ساختار شرکت سپاد و مجموعه های برخواسته از آن نمی توانیم این فاصله و شکاف را با این ارزش ها داشته باشیم.

وی در پایان ابراز امیداواری کرد: در آینده امیدواریم حرکت های بزرگتری در این زمینه انجام شود که با توجه به دارا بودن سرمایه، فکر، مسئولیت و اتصال و وابستگی به شهدا و رزمندگانی که داریم در ابعاد قابل قبولی به فرهنگ سازی و برپایی نمایشگاه های این چنینی همت گماریم.

16 300x200 - نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور سرمایه هایی است که اکنون وارث آن هستیم

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =