مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در نشست مشترک با شهردار مشهد تشریح کرد: معرفی طرح ها و درخواست های شرکت سپاد خراسان از شهردار مشهد هم سو با اهداف مدیریت شهری

با گذشت یک ماه از اولین نشست مشترک شهردار مشهد مقدس با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان، جلسه دوم طبق برنامه ریزی های از پیش تعیین شده با حضور شهردار و جمعی از معاونان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سپاد خراسان؛ دکتر علیرضا هوشنگ نژاد مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان با اشاره به رویکردهای تازه این شرکت در همراهی با مدیریت شهری گفت: سپاد می تواند با تغییر برخی کاربری ها، ظرفیت قابل توجهی از اراضی منطقه تجاری گردشگری سپاد را به احداث واحد های مسکونی هم سو با نیاز کشور اختصاص دهد.

وی افزود: این منطقه با دارا بودن زیرساخت های شهری و گردشگری، مستعد عمل به این رویکرد تازه شرکت سپاد همگام با اهداف مدیریت شهری و سیاست های کلی کشور در حوزه مسکن است.

دکتر هوشنگ نژاد در ادامه به ارائه اطلاعات کاملی از اراضی منطقه، ابعاد و کاربری ها به شهردار مشهد پرداخت و گفت: در حال حاضر سپاد دارای گرید یک انبوه سازی بوده و پروژه برج مسکونی بهارستان به تعداد 156 واحد را در منطقه احداث و دارای تجربیات خوبی در این زمینه است.

وی همچنین به ایجاد فرصت شغلی مناسب در زمان احداث پروژه های جدید در منطقه تجاری گردشگری سپاد اشاره کرد و گفت: این شرکت تا کنون موفق به ایجاد 17هزار فرصت شغلی مستقیم در منطقه سپاد شده و این ظرفیت ها با توجه به پروژه های جدید با همراهی مدیریت شهری قابل افزایش است.

وی در ادامه تشریح کرد: توجه به پروژه هایی نظیر شهرک سوغات، بازار مواد غذایی و پروتئینی و پروژه های تازه که در حال راه اندازی است می تواند فرصت شغلی جدید قابل توجهی را ایجاد کند.

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در ادامه به توجه ویژه این شرکت به پیوست های اجتماعی اشاره کرد و بیان کرد: سپاد به عنوان مجموعه ای ارزشی، میراث دار دفاع مقدس بوده و در اساسنامه خود به شکل مستقیم به فعالیت های مذهبی و فرهنگی اشاره کرده است.

وی در این زمینه اضافه کرد: برگزاری مراسم ها و برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی، تعدد پایگاه های بسیج مستقر در بازار ها و همچنین دارا بودن بزرگترین مصلی در مجتمع های تجاری واقع در مجتمع الماس شرق نمونه ای از این اقدامات به شمار می آید.

دکتر هوشنگ نژاد در ادامه گفت: این شرکت آمادگی این را دارد تا همراه با برنامه های معاونت فرهنگی شهرداری مشهد، امکانات و ظرفیت های منطقه را در اختیار آن سازمان قرار دهد.

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در پایان سخنان خود به انتظارات و درخواست های مهم این شرکت از شهردار مشهد پرداخت و اظهار داشت: موافقت و حمایت شهرداری با تغییر کاربری اراضی ها به کاربری مسکونی و همچنین بلندمرتبه سازی در منطقه سپاد، مساعدت در احداث طرح شهرک سوغات که با همراهی صنف مذکور صورت می گیرد و همچنین هدایت صنوف مزاحم داخل شهر به منطقه سپاد در راستای اهداف مدیریت شهری، تسریع و مساعدت در صدور پروانه برای پروژه های دارای پتانسیل اشتغال زایی نظیر بازار گل و گیاه، مرکز مواد غذایی و پروتئینی، موافقت با طرح اصلاح هندسی میدان سپاد جهت ایجاد ترافیک روان تر از جمله درخواست های مهم شرکت سپاد از شهردار مشهد است.

وی همچنین با اشاره به قطب تجاری و گردشگری منطقه سپاد در مشهد مقدس گفت: این منطقه با وجود ظرفیت بالای اشتغال زایی و تراکم حضور مردم از برنامه ریزی برای احداث و سرویس دهی خطوط قطار شهری بی بهره است و نیازمند توجه مدیریت شهری به توسعه خطوط قطار شهری به این نقطه از شهر دارد.

در انتهای این نشست نیز آقای علی اکبر گرمه ای رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان به بیان دیدگاه های خود در احداث بازار اسلامی پرداخت و خطاب به شهردار مشهد گفت: شرکت سپاد در طرح و ایده ای مشخص با حمایت سرمایه گذاران می تواند نسبت به احداث بازار اسلامی با رعایت همه شاخص های منحصر به فرد آن اقدام نماید.

02 300x186 - مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در نشست مشترک با شهردار مشهد تشریح کرد: معرفی طرح ها و درخواست های شرکت سپاد خراسان از شهردار مشهد هم سو با اهداف مدیریت شهری

03 300x146 - مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در نشست مشترک با شهردار مشهد تشریح کرد: معرفی طرح ها و درخواست های شرکت سپاد خراسان از شهردار مشهد هم سو با اهداف مدیریت شهری

04 300x189 - مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در نشست مشترک با شهردار مشهد تشریح کرد: معرفی طرح ها و درخواست های شرکت سپاد خراسان از شهردار مشهد هم سو با اهداف مدیریت شهری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =