شهردار مشهد با حضور در شرکت سپاد خراسان مطرح کرد: فرصت یک ماهه عقد تفاهم نامه در چهار حوزه موضوع اشتغال، مسئولیت های اجتماعی، سرمایه گذاری جدید و مسکن با شرکت سپاد خراسان

شهردار مشهد مقدس پس از گذشت یک ماه از جلسه اخیر با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان در ساختمان شهرداری، با حضور در منطقه تجاری گردشگری سپاد و شرکت سپاد به بررسی و ادامه گفتگو های انجام شده پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شرکت سپاد خراسان؛ مهندس سید عبدالله ارجائی شهردار مشهد با ابراز امیدواری از ترکیب هیئت مدیره شرکت سپاد گفت: به توانمندی اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد در تعریف پروژه های مشترک امیدوارم.

وی افزود: تعریف و اجرای پروژه های مفید به نفع مردم و سهامداران شرکت سپاد خراسان نقطه مشترک این همکاری ها خواهد بود.

مهندس ارجائی در خصوص طرح ها و درخواست های اعلام شده از سوی مدیرعامل شرکت سپاد خراسان گفت: انتظار ما این است که سپاد تا پایان سال جاری زمینه احداث واحدهای مسکونی را در منطقه فراهم نماید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پیش نیاز این همکاری ها عقد تفاهم نامه ای در چهارحوزه مشخص برای خدمت به مردم شهر است.

شهردار مشهد با تشریح این چهار حوزه گفت: عقد تفاهم نامه با چهار موضوع اشتغال زایی، مسئولیت های اجتماعی، سرمایه گذاری های جدید و مسکن از محورهای اصلی همکاری شرکت سپاد با مدیریت شهری خواهد بود.

وی در پایان اعلام کرد: فرصت یک ماهه برای تنظیم این تفاهم نامه با رعایت همه ابعاد و هزینه های مترتب بر آن در نظر گرفته شده و با اعلام نمایندگان هر دو مجموعه بایستی با جدیت پیگیری شود.

05 300x200 - شهردار مشهد با حضور در شرکت سپاد خراسان مطرح کرد: فرصت یک ماهه عقد تفاهم نامه در چهار حوزه  موضوع اشتغال، مسئولیت های اجتماعی، سرمایه گذاری جدید و مسکن با شرکت سپاد خراسان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دوازده =