شرکت سپاد خراسان 34 چهار ساله شد

همزمان با چهل و سومین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی، شرکت سپاد نیز سی و چهار ساله شد.

در ایام دهه مبارک فجر و به مناسبت این تقارن و رویداد بزرگ، سلسله مسابقات فرهنگی و ورزشی بین سهامداران و کارکنان شرکت سپاد، با حضور نمایندگانی از فعالان اقتصادی منطقه تجاری گردشگری سپاد برگزار گردید. در این مراسم که در روز بیست و یکم بهمن ماه به همین منظور برگزار گردید، مدیران ادوار مختلف سپاد، هیئت مدیره، اعضای کارگروه مشورتی، کارکنان و سهامداران شرکت نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آقای صابری فر به عنوان اولین مدیرعامل و بنیانگذار شرکت سپاد ضمن بیان خاطراتی از وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، گفت: سپاد به عنوان یک الگو برای فعالان اقتصادی مطرح است و ساختمان های ساخته شده در این منطقه به عنوان زیباترین بناها شناخته می شود. شرکت سپاد همواره انتفاع سهامداران را به عنوان یک اصل در سرمایه گذاری خود در نظر گرفته است. امروز سپاد به عنوان الگوی کار نیک در کشور مطرح است و به اذعان تمامی مسئولان شهری، شرکت سپاد خراسان از جمله شرکت هایی است که با کار و تلاش صادقانه به فعالیت اقتصادی پرداخته است.

در ادامه این مراسم سردار گرمه ای، رئیس هیئت مدیره سپاد با بیان اینکه امروز ما سی و چهارمین سال تاسیس شرکت سپاد را جشن می‌گیریم ابراز امیدواری کرد که در گام دوم انقلاب اسلامی، سپاد دو را هم پایه ریزی کنیم و به فضل الهی مقدمات آن فراهم شده و با این کار می توانیم به نسل دوم ایثارگران خدماتی را ارائه نماییم.

مراسم گرامیداشت تاسیس شرکت سپاد با صحبت های آقای دکتر هوشنگ نژاد، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت سپاد به پایان رسید. ایشان ضمن گرامیداشت تقارن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس شرکت سپاد بیان کرد: شرکت سپاد خراسان به عنوان یک شرکت خوشنام در عرصه اقتصادی مطرح است و در این خوشنامی قطعا سهامداران این شرکت که عمدتا از خانواده بزرگ ایثارگران می باشند نقش به سزایی دارند.

در پایان این مراسم از  22 نفر برنده ی مسابقات فرهنگی و 12 نفر از برندگان مسابقات ورزشی تقدیر شد و جوایزی به ایشان اهداء گردید.

 

03 188x300 - شرکت سپاد خراسان 34 چهار ساله شد

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =