مهدی نجاتی مدیر روابط عمومی شرکت سپاد خراسان در مصاحبه با خبرنگار روزنامه شهرآرا عنوان کرد:برگزاری مسابقات ورزشی و اقدامات فرهنگی در ایام دهه فجر

شرکت سپاد خراسان در نظر دارد با کمک و هم‌فکری فعالان اقتصادی منطقه، شهرداری مشهد، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری رویدادهای متنوعی را برای زائران و مجاوران برنامه‌ریزی و اجرا کند.
مدیر روابط عمومی شرکت سپاد خراسان در گفت‌وگو با شهرآرامحله در این زمینه می‌گوید:
در طول دو ماهی که به نوروز مانده است مناسبت‌های مهمی چون دهه مبارک فجر، اعیاد شعبانیه و سال تحویل را در پیش داریم. در این زمینه برای هرچه باشکوه‌تر برگزارکردن مراسم‌های پیش‌رو، برنامه‌های فرهنگی و مسابقاتی را در نظر گرفته‌ایم.
مهدی نجاتی ادامه می‌دهد: در این برنامه‌ها علاوه ‌بر خانواده کارکنان مجموعه سپاد، زایران و مجاوران نیز از آن بهره خواهند برد. در همین زمینه گفت‌وگوهای اولیه‌ای با سازمان میراث فرهنگی و شهرداری مشهد داشتیم که درصورت رسیدن به تفاهم قطعی اطلاعات آن منتشر خواهد شد.
او در ادامه به جشن‌های دهه مبارک فجر اشاره می‌کند و می‌گوید: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی (دارت، پینگ‌پنگ، فوتبال دستی و تیراندازی) را خواهیم داشت وبه نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیر روابط عمومی شرکت سپاد خراسان از برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت دهه فجر خبر می‌دهد و می‌افزاید: سوالاتی با موضوع وقایع انقلاب در خراسان برای سهامداران شرکت که حدود 10 هزار نفر هستند ارسال خواهد شد و به 22 نفر از برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.
نجاتی می‌گوید: رایزنی‌هایی در حال انجام است تا برای بهار 1401 المان‌ها و رویدادهای نوروزی را به منطقه سپاد بیاوریم چرا که سالانه زائران بسیاری اوقاتشان را در این منطقه گردشگری می‌گذرانند.

01 2 300x113 - مهدی نجاتی مدیر روابط عمومی شرکت سپاد خراسان در مصاحبه با خبرنگار روزنامه شهرآرا عنوان کرد:برگزاری مسابقات ورزشی و اقدامات فرهنگی در ایام دهه فجر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 9 =