دومین نشست هم اندیشی با وکلای سهامداران شرکت سپاد برگزار شد.

دومین نشست هم اندیشی با وکلای سهامداران شرکت سپاد در تاریخ ۱۷ خرداد سال جاری با حضور حدود بیست نفر دیگر از وکلای سهامداران سپاد برگزار گردید.
سردار گرمه ای، رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد، در شروع این نشست گفت: ما اعضای هیئت مدیره خودمان نیز از وکلای سهامداران هستیم. چون در مجمع عمومی سهامداران فرصت کافی برای تبادل نظر و استفاده از نظرات مشورتی وکلاء پیش نمی آید این جلسات هم اندیشی را ترتیب داده ایم. در جلسه اول نظرات بسیار خوبی مطرح شد و جلسه بسیار پرثمری بود. قطعاً در این جلسه هم نظرات خوبی مطرح خواهد شد.
در ادامه عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد ضمن ارایه گزارش اقدامات و برنامه های شرکت گفت: جلسات را در جمع های محدودتری برگزار می کنیم تا فرصت گفتگوی بیشتری فراهم شود. از مهمترین کارهایی که در دست اقدام است پیگیری حقوقی پلاک ۱۵۵ از طریق مراجع قضایی و آستان قدس است که با جدیت دنبال می شود. در موضوع بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی تمام تعهدات ما و شهرداری انجام شده است و تاکید داشته ایم که موضوعی ناتمام یا مبهم نماند.
آقای دکتر هوشنگ نژاد گفت: سهام سپاد بیش از سایر بازارهای سرمایه رشد داشته است و در نظر داریم از نشان معتبر سپاد برای آینده سرمایه گذاری کنیم. برای جذب سرمایه های خرد مطالعات زیادی را انجام داده ایم. در نظر داریم فکری برای سرمایه گذاری توسط سهامداران فعلی و نیز نسل جدید سپاه و بسیج بکنیم و سه محور اصلی را مد نظر داریم: توسعه جغرافیایی منطقه سپاد، ورود به حوزه معدن و بازنگری به منظور تغییر کاربری و بازسازی پروژه های موجود.
وی افزود: در هر یک از حوزه های سرمایه گذاری که ذکر شد ابتدا مذاکرات و بازدیدها و بررسی های اولیه انجام خواهیم داد و چنانچه این بررسی ها امیدوار کننده باشد، مطالعات دقیق و کارشناسی و ارزیابی ها را از طریق بکارگیری مشاوران امر در رشته های مربوطه صورت خواهیم داد و تا از نتیجه کار اطمینان حاصل نکنیم وارد سرمایه گذاری جدید نخواهیم شد.
در ادامه این نشست وکلای سهامداران به بیان دیدگاه های خود پرداختند و پیشنهاداتی را مطرح نمودند. سرمایه گذاری در حوزه معادن، کشت و صنعت، صنایع و تجارت از جمله پیشنهادات وکلای سهامداران بود. سرمایه گذاری در حوزه هایی که ضمن تامین سودآوری برای سهامداران، اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیشتر تامین نماید و اشتغال زایی نماید و نیز سرمایه گذاری در حوزه هایی که موجب تمرکز زدایی از شهرهای بزرگ شود مورد تاکید یکی از وکلاء بود. یکی دیگر از وکلاء گفت: تعداد زیادی از سهامداران از خانواده های شهدا جانبازان و آزادگان هستند و همچنین برخی از سهامداران از مدیران نام آشنا هستند که باید از این ظرفیت ها استفاده شود.
تمرکز بر توسعه منطقه به همراه طرح های جدید و نیز سرمایه گذاری در استان های خراسان شمالی و جنوبی که تعدادي از سهامداران از این استان ها می باشند، از دیگر پیشنهادات بود.

 

IMG 6560 1030x687 - <p style="text-align: center;">دومین نشست هم اندیشی با وکلای سهامداران شرکت سپاد برگزار شد.</p>IMG 6635 1030x687 - <p style="text-align: center;">دومین نشست هم اندیشی با وکلای سهامداران شرکت سپاد برگزار شد.</p>IMG 6620 1030x687 - <p style="text-align: center;">دومین نشست هم اندیشی با وکلای سهامداران شرکت سپاد برگزار شد.</p>IMG 6562 1030x687 - <p style="text-align: center;">دومین نشست هم اندیشی با وکلای سهامداران شرکت سپاد برگزار شد.</p>

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 8 =