نشست مشترک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد با مدیرعامل منطقه آزاد سلفچگان قم و هیئت همراه ایشان

در این نشست که با هدف تبادل نظر و تجربه برگزار گردید، سردار گرمه ای و دکتر هوشنگ نژاد به معرفی منطقه تجاری و گردشگری سپاد و اقدامات و دستاوردهای شرکت سپاد در این منطقه پرداختند و متقابلاً مهندس داود آبادی، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم، ضمن معرفی آن منطقه و فرصت های سرمایه گذاری موجود، از شرکت سپاد با توجه به تجارب و سوابق طولانی که دارد برای سرمایه‌گذاری در آن منطقه دعوت کردند.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در مرکز ایران و در محدوده اي با بیش از ۲ هزار هکتار و در فاصله ۱۸۵ کیلومتری تهران واقع شده است. این منطقه نزدیکترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی، اقتصادی کشور است.

مناطق ویژه اقتصادی به محدوده های مصوب قانونی اطلاق مي شوند که خارج از قلمرو گمرکی کشور هستند و به منظور تسهیل در امر واردات و صادرات کالا و حمایت از صنعت داخلی کشور و همچنین جذب سرمایه‌گذاری و فناوری های نوین خارجی در امر تولید و توسعه فعالیت دارند.

IMG 6514 1030x687 - <p style="text-align: center;"><strong>نشست مشترک مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد با مدیرعامل منطقه آزاد سلفچگان قم و هیئت همراه ایشان</strong></p>

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =